Gå til innhold

Acer Ferrari 3200 m/XP Pro for kun kr. 17995,-


snorreh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare linken som er feil. Den skulle egentlig vise norske kroner, men gjør ikke det. Hvis man går inn på itbutikkens norske sider og leter litt, finner man ut at den koster 15.527,97 NOK.

Men nå spørs jo det om det lønner seg å betale Netshop 2400 kroner ekstra i forhold til ITButikken.

 

Med den sørvisen jeg har fått hos Netshop, så ville jeg vurdert det seriøst i forhold til problemene som kan oppstå med ITButikken.

 

Webshop-erfaringene taler vel Netshops sak oxo.

Lenke til kommentar

Ok, hva med pixelfeil da, da må jo maskinen sendes tilbake til itbutikken for angrerett?? Jeg kjøper ikke bærbar også er det pixelfeil på skjermen... Vet ikke om dette er noe problem i dag da teknologien har kommet et stykke lenger, eller har den det??

 

RScue

 

edit: spm, har danskene og vi forskjellige kontakter ??

Endret av rscue
Lenke til kommentar
har danskene og vi forskjellige kontakter ??

Nei, det er akkurat likt for begge landene :)

Det stemmer da ikke?

Jeg har jobbet i København, og vanlige kontakter er av norsk type men de har egen type for IT utstyr. Alt av Dell PC'er der kom ihvertfall med egne danske kontakter, som er to flate stikker.

 

Jeg mener å huske at ØÆÅ var forskjellige på Dell maskinene også, trodde det var standard for alle danske tastatur uten at jeg er 110% sikker på det. Jeg snakket med ITButikken på telefonen i dag og de opplyste at det var dansk tastatur på Acer Ferrari.

Hvorfor gjør de det hvis det er like? De burde ihvertfall vite det som selger til begge land.

Endret av Andy_73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...