snorreh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dere finner dette meget gode tilbudet her: http://www.netshop.no/cust/UkensTilbud.aspx Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jupp. Jeg kjøpte den akkurat.. 3 igjen på lager nå. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Gratulerer med ny bærbar, og jeg håper du blir like fornøyd som jeg Lenke til kommentar
Snillfisk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sitter å venter på posten fra netshop :D' Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
MordiMordi Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Du får den jo for rundt 15 500 hos itbutikken: Acer Ferrari 3200 Den er riktignok med XP home. Edit: Linken viser dansk pris av en eller annen grunn, Endret 30. september 2004 av MordiMordi Lenke til kommentar
Snillfisk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 jada, i DKK ja, noe som blir sånn ca 18200 Norske kroner (ink. frakt) Lenke til kommentar
MordiMordi Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er bare linken som er feil. Den skulle egentlig vise norske kroner, men gjør ikke det. Hvis man går inn på itbutikkens norske sider og leter litt, finner man ut at den koster 15.527,97 NOK. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 MordiMordi har rett i det. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er bare linken som er feil. Den skulle egentlig vise norske kroner, men gjør ikke det. Hvis man går inn på itbutikkens norske sider og leter litt, finner man ut at den koster 15.527,97 NOK. Men nå spørs jo det om det lønner seg å betale Netshop 2400 kroner ekstra i forhold til ITButikken. Med den sørvisen jeg har fått hos Netshop, så ville jeg vurdert det seriøst i forhold til problemene som kan oppstå med ITButikken. Webshop-erfaringene taler vel Netshops sak oxo. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det som er fint med Acer er at du ikke trenger å sende den tilbake til Itbutikken hvis den blir ødelagt. Da er det bare å kontakte Acer Norge og de fikser biffen. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Til 15000 begynner ferrarien og bli verdt kjøpet Flott maskin til den prisen. Lenke til kommentar
Andy_73 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Er det noen som har noen efaringer med ITButikken? Prisene virker jo veldig lave... Men de kan bare levere med dansk tastatur, ÅØÆ sitter jo forskjelig plassert. Endret 1. oktober 2004 av Andy_73 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Men de kan bare levere med dansk tastatur, ÅØÆ sitter jo forskjelig plassert. Faktisk ikke, på Acer bærbare så er norsk og dansk tastatur akkurat likt Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fhet PC, må se til å få vunnet noe mer en 45 kroner i Lotto nå da... Lenke til kommentar
rscue Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Ok, hva med pixelfeil da, da må jo maskinen sendes tilbake til itbutikken for angrerett?? Jeg kjøper ikke bærbar også er det pixelfeil på skjermen... Vet ikke om dette er noe problem i dag da teknologien har kommet et stykke lenger, eller har den det?? RScue edit: spm, har danskene og vi forskjellige kontakter ?? Endret 1. oktober 2004 av rscue Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 har danskene og vi forskjellige kontakter ?? Nei, det er akkurat likt for begge landene Lenke til kommentar
rscue Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Akkurat det jeg trodde, ser at en kritiserer it butikken fordi de hadde sendt han dansk kontakt isteden for Norsk, så jeg tror ikke på alt som står på webshop guiden heller RScue Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis man går inn på itbutikkens norske sider og leter litt, finner man ut at den koster 15.527,97 NOK. 15.486,26 NOK faktisk: https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=69270 Lenke til kommentar
Andy_73 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) har danskene og vi forskjellige kontakter ?? Nei, det er akkurat likt for begge landene Det stemmer da ikke? Jeg har jobbet i København, og vanlige kontakter er av norsk type men de har egen type for IT utstyr. Alt av Dell PC'er der kom ihvertfall med egne danske kontakter, som er to flate stikker. Jeg mener å huske at ØÆÅ var forskjellige på Dell maskinene også, trodde det var standard for alle danske tastatur uten at jeg er 110% sikker på det. Jeg snakket med ITButikken på telefonen i dag og de opplyste at det var dansk tastatur på Acer Ferrari. Hvorfor gjør de det hvis det er like? De burde ihvertfall vite det som selger til begge land. Endret 1. oktober 2004 av Andy_73 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 15.486,26 NOK faktisk:https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=69270 Kan dere slutte å legge inn den linken nå? Det blir jo bare den danske uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå