audhage Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei Jeg lurer på om det finnes noe program som kan finne ut hvor mange watt jeg har på psu'en min! Det står fint lite info på psu'en, som kom ferdigmontert fra Dell. Mvh Audun Lenke til kommentar
Treat Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 står det hvor mange Ampere det er da? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det som står er: "Foxteq Test-ok -7-20.2002 Line#1 Shift A" Tviler på at dette hjelper noe. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) var d d eneste som sto på den? da er e ikke så lett og finne ut.. ring kundeservice og spør.. hos dell altså.. Endret 28. september 2004 av kensyv Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Vel, ok Takker for hjelp Audun Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Teknisk avdeling burde vite det.. Som regel er strømforsyningene ganske små i ferdig`pcr fordi de ikke skal overklokkes eller bygges ut noe særlig. Hvis man setter inn mange nye komponeneter kan psu begynne å slite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå