kise Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vilke muligheter har jeg når jeg nå har en qtek 2020. kan den få wifi på noe vis? kan den brukes som gps? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 WiFi via et "minnekort" adapter, og GPS via bluetooth. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 WiFi via et "minnekort" adapter, og GPS via bluetooth. Du kan bruke Wi-Fi kort som går på samme kortplassen som minnekortet ditt. De enkleste produsentene å skaffe fra er Socket eller Sandisk i Norge. Du kan bruke GPS med både kabel og Bluetooth. Det enkleste og billigste er nok å kjøpe en kombiløsning hvor du før med TomTom 3 (navigasjonsprogramvaren), kart og Bluetooth GPS i samme pakken. Alle produktene kan skaffes av de fleste forhandlere som handler via Dangaard. Finnes også andre leverandører, men Dangaard er hleverandøren av Qtek i Norge. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 PS: Det nye Sandisk WiFi+256MB kortet virker svært dårlig med Qtek foreløpig... Jeg ville gått for Socket, både SD WiFi kort og Bluetooth GPS sender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå