svingstang Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Prøvde Norton Ghost 2003, men fikk så seriøse problemer med denne at jeg måtte formatere harddisken... Noen som kjenner til andre pakker som egner seg til å ta en image av en OS disk som enkelt kan hentes frem igjen?? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hiver meg på her jeg også - Nå har ikke jeg S-ATA men lurer på det samme. Hvilket program kan jeg bruke til å lage en backup av det jeg nå har på C disken min slik at jeg bare kan hive dette over på en formatert C disk hvis uhellet skulle være ute, og få det slik jeg har det nå.. Ha da lagt inn det aller viktigste og brukt rett i underkant av 4 GB.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Drive Image fra symantec (tidligere Power Quest) egner seg fint til å lage Image av harddisker, funker fett. nå har jeg hørt fra noen kamerater at det går fint å ta Image av harddisken med Backup programmet som er innebygget i Windows også, men det er så som så med det programmet tror jeg, da jeg prøvde det programmet ble jeg ikke så forferdelig imponert, men det funka greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå