iesus Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg er på utkikk etter et nytt kabinett, men sliter med å finne noe som jeg virkelig liker. Dessverre er markedet overfyllt av vulgære alienskabinetter og andre obskuriteter. Er ganske kresen og er villig til å spytte ut et par høvdinger dersom jeg finner noe som faller i smak. Det jeg er på utkikk etter er et stilrent, funksjonelt og kompakt kabinett. Ønskede egenskaper: - Liten størrelse - Aluminium/stål utseende - USB og Firewire-uttak i front - Tower - ATX formfaktor - Støydempning - Få eksterne ekspansjonbrønner, trenger jo ikke mer enn en til DVD-spilleren likevel. Uønskede egenskaper: - Kabinettdør og luke/deksel foran USB/FW-tilkoblingene - Annet unødvendig krimskrams. - LCD-display på front. På forhånd takk - i Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noe slikt? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C3077A&toc=3050 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tja, hva med å kjøpe et med akkurat de egenskapene Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Cooler Master Centurion Beantech Igloo Lenke til kommentar
iesus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 @snekker'n Oii så morsom du var da. En riktig liten skøyer. Klarer nesten ikke la være å fnise i forventning om at du kommer til å lire fra deg flere artige gullkorn. - i Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har Antec Sonata og er kjempefornøyd.Et nydelig kabinett med god PSU. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har akuratt bestillt et Beantech Igloo Vist det kabinettet er som de sier det er på siden deres, er det helt sinnsykt genialt. Det har mange gode funksjoner, 3 vifter inkludert og ser enkelt og fint ut. Helt prikk lik lian li, men koster mye mindre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 @snekker'nOii så morsom du var da. En riktig liten skøyer. Klarer nesten ikke la være å fnise i forventning om at du kommer til å lire fra deg flere artige gullkorn. - i fint at "enkelte" tåler en spøk da Lenke til kommentar
eniac Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 eller bare kjøpe shuttle, det er like greit det liksom hvis det skal ta så liten plass som mulig, men jeg ville annbefale og få en god pc bygger til og sette sammen, det er jævli knotete og sett inn ting... Lenke til kommentar
moddy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dette er det flotteste kabinettet jeg kjenner tilPC6070A Kan anbefales på det varmeste. Hvis hovedkortet støtter oppstart fra tastatur slipper du å rive og slite i døra også :!: Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Selv har jeg dette: Kabinette mitt Med denne sidedøra: Sidedøra mi Er drit tøft kabinett! På lan kommer alle bort å ser og spør som gærne folk.. På TG blei jeg neste svimmel i hue, pga. at alle kom å spørte meg om ting hele tida.. "Dæven, hvor kommer luft-boblene i vannet fra", "Shit, tåler hardware'n din vann" osv.. Men det er jo bare gøy å da Endret 16. oktober 2004 av j0k3r Lenke til kommentar
Romund Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjøp Sunbeam Gjennomsiktig kabinett hos www.microplex.no Lenke til kommentar
plutonius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sjekk ut LianLi (Veldig fornoeyd med det, lett aa oppgraderer) eller CoolerMaster Lenke til kommentar
plutonius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 LianLi kabinetter kan du finne paa http://www.silverpcs.com/category/cases.lianli/?p=5 og de har mange til en overlevelig sum. En powersupply fra Enermax med inn og ut vifte er toppen (kjoepes separat). Super kjoele egenskaper og enkel bygging (modulbasert), unngaa plastikk, kjoeler darligere en Alu. Alt er fingerskruer, og skyve loesninger. Lenke til kommentar
plutonius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Denne maa du ha, lydisolert og clean ! http://www.silverpcs.com/product/CS_PC6070 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjøp Sunbeam Gjennomsiktig kabinett hos www.microplex.no linken går til microplex hovedsiden Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 @snekker'nOii så morsom du var da. En riktig liten skøyer. Klarer nesten ikke la være å fnise i forventning om at du kommer til å lire fra deg flere artige gullkorn. - i OI så voksen vi skulle være da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå