hans A Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Finnes det en form for "ctrl-alt-del" funksjon man kan bruke når mobiltelefonen låser seg. Blir litt tungvindt å ta ut batteriet hver gang. Har en siemens C65. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Meiner det går hvis du holder inne "av"knappen lenge nok. Er ikke sikker på om det går på din men..... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Meiner det går hvis du holder inne "av"knappen lenge nok. Er ikke sikker på om det går på din men..... Har prøvd den, men den funka ikke. Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Finnes det en form for "ctrl-alt-del" funksjon man kan brukenår mobiltelefonen låser seg. Blir litt tungvindt å ta ut batteriet hver gang. Har en siemens C65. Ctrl-er Alt og DELeger den tilbake til butikk !!!! En tlf skal ikke være slik , uansett merke.. Hadde du akseptert det hvis det hadde vært Tv`en eller Pcèn din ? Nei tror ikke det ! Stå på krava !!!! Sa&ck Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Batteriet må av desverre. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 litt morsom med de som lar mobilen ligge til den blir tom for batteri ;D spesielt no når batterikapasiteten er så lang ;D (= Lenke til kommentar
fotball Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hadde samme problem med en eldre siemens, sendte den til reprasjon, fikk den tibake og den holdt et helt år før det ble sånne problemer igjen, så da kjøpte jeg meg ny mobil men før du får sendt den til reprasjon, må du nok ta ut batteriet som tidligere nevnt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ser dere i guiden for mobiler så kan dere se en restart kode, som av og til kan virke. Men som oftest må nok som Mobilguiden666 sier, batteriet ut. På symbian mobiler kan man forøvrig holde inne "meny" knappen, for å få opp multitaskingsmenyen der man kan lukke "opphengte" program Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Riv ut batteriet, hjelper alltid Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Et av spillene på mobilen hang seg opp her en dag. Prøvde å holde inne alle knapper men ingenting virket. Men så lot jeg den ligge noen minutter, så fungerte alle knappen igjen. Dvs at jeg kom inn på menyen til spillet, og kunne velge om jeg ville fortsette eller avslutte. Innebygd timeravbrudd? Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Når min se t630 henger seg opp. bruker jeg på/av tasten og holder denne inne en liten stund. Det pleier som regel å gå bra, men hvis ikke det hjelper så tar jeg ut batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå