Gå til innhold

Avinstallere programmer på Nokia 7610

Lyxalig

Anbefalte innlegg

Kan ikke finne ut hvordan jeg avinstallerer programmer på min nokia 7610. I tillegg sier noen av programmene at det mangler "common libraries" Er det noen som kan hjelpe meg. I tilleg lurer jeg på hvordan man kan se igjennom filene på min telefon enkelt fra pc'en (alle filene)

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke finne ut hvordan jeg avinstallerer programmer på min nokia 7610. I tillegg sier noen av programmene at det mangler "common libraries" Er det noen som kan hjelpe meg. I tilleg lurer jeg på hvordan man kan se igjennom filene på min telefon enkelt fra pc'en (alle filene)

Takk på forhånd.

Det burde stå i bruksanvisningen. Ellers er det noe som heter programbehandling på den mobilen tror jeg. Bare let litt rundt i mappene, skal ikke være vanskelig å finne det. Har hatt 7610, men husker nesten ikke noe om den. :blush:

Men det skal altså ikke være noe vanskelig å finne hvor du avinstallerer programmer.

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid prg. beh. når jeg fjerner programmer. Tror den fjerner alle filene til programmet. Finnes nemlig noen prog. som legger filer litt her og litt der på systemet. Som for eksemepel Autolock, den la noen filer i ROM minnet, som er umulig å fjerne. Det er kjedelig det, for når jeg starter mobilen så ligger Autolock i minnet og brukker noen prosenter av det. Noen som vet om et program som kan lese og redigere i Z:? Det skal jo gå ann så lenge Autolock prog. greide det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...