Deadringer Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 en kamerat av meg sier at aopen er et dårlig merke med nesten bare dårlige produkter. er dette sant? helst ikke si ja bare fordi dere ikke liker merket vil ha svar som stemmer Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 AOpen var lenge et bra og respektert merke, kanskje et av de beste fra Taiwan (sammen med Abit og Asus), men i det siste har de ikke kommet med nyvinnende eller noe, og dermed har de kommet litt i bakleksa, men tingene deres er nå helt ok ville jeg sagt... -Men det er jo et ganske stort selskap så å si at det er bra eller dårlig bli litt vanskelig... -hva gjelder det da? -Er vel bare q-tec som klarer å lage billigere kabinett enn AOpen... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Det gjeller et kabinnet. http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=99235 er det bra nok til bare en vanlig spille pc? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Sikkert helt greit det der, eneste: står ikke så mye om strømforsyningen... Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har det kabinettet selv, og er strålende fornøyd.. Strømforsyningen er meget bra: Denne som er den samme som denne, bare uten S-ATA og denne bare med annen vifte. Ellers er det bare små modifikasjoner som skiller de, som kabelstrømper, led (og en ny harry-utgave, se nyheter). SATA fikses lett med overgang. HW har en test på kabinettet hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Aopen har slakket av litt i det siste, og Abit har begynt å ta over markedet. Har ikke noe god erfaring med Aopen hovedkort.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fortron/Source lager 'top notch' strømforsyninger, så sånn sett duger kabinettet virkelig. PSUene deres ligger i andre enden av skalaen i forhold til Qtec (i forhold til de fleste faktisk). Lenke til kommentar
NULL Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 AOpen H600B gir mye for pengene, spesielt pga. strømforsyningen. Ellers er utviklingen på kabinettsiden laber for AOpen... Synes selskapet imidlertid kan bemerkes på noen områder -- f.eks. viftekontrollen på deres hovedkort er særdeles bra (SilentTek). Mitt inntrykk at AOpen kanskje ikke er de mest avanserte og "hippe" på en del områder, men at kvaliteten gjerne er kurant. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kjører selv på et Aopen kort, har ikke hatt noe problemer med dette. En liten search op HW.no så finner du sikkert mye info om Aopen Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har også dette kabinettet og må si at jeg er veldig fornøyd med det. Ganske god kvalitetsfølelse og en meget god strømforsyning gjør dette kabinettet til mye for pengene. Kabinettet er også bra å jobbe i. Eneste jeg har å sette noe på er kjølingen av HD´er som kunne blitt gjort bedre ( ,dog den er absolutt brukbar). Tror nok du vil bli fornøyd viss du kjøper ett. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Aopen er kvalitet, uten så mye fancy nymotens. Har hatt mange Aopen kabinetter, kjempefornøyd! Bra og pålitelig uten masse ekstra mikkmakk. Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har selv kjøpt meg H600B for et par dager siden og dette var på grunnlag av strømforsyninga fra FS. Den er visstnok stille. Har ikke satt noe inn i den ennå, men førsteinntrykket var bra. Og HW har en test av kabinettet slik morcan sier. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har også dette kabinettet og må si at jeg er veldig fornøyd med det. Ganske god kvalitetsfølelse og en meget god strømforsyning gjør dette kabinettet til mye for pengene. Kabinettet er også bra å jobbe i. Eneste jeg har å sette noe på er kjølingen av HD´er som kunne blitt gjort bedre ( ,dog den er absolutt brukbar). Tror nok du vil bli fornøyd viss du kjøper ett. har kjøpt det, satta sammen pc'en og er STRÅLENDE fornøyd-takk skal dere ha for svarene folkens! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jep bruker det kabinettet til en av maskinene og det er meget bra ,forøvrig er ikke aopen sine kort noe dårligere enn andre , de klokker vel ikke så høyt som enkelte og slår derfor ikke så godt an på et forum som dette , men å si at kortene er dårlige blir feil da de ikke er bygget for klokking men for å holde til oppgitt std . Har selv bygd noen maskiner med Aopen kort og har enda ikke fått tilbakemeldinger om feil på disse . Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kan jo vise kameraten din denne testen og spør han etterpå om han fortsatt mener at det er dårlig. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Hvorfor ikke dette? Samme psu som h600b men ser kulerer ut, og er billigere og, litt synd at de ikke selger den i sølv med psu også. Mener å huske hw hadde en test, finnd en selv, må leggemed nå! *trøtt* edit: Gadd alikevell, men bare glem det om psuen, det er en f/s 350w, du kans e specs på mcrioplex.no Link Endret 4. oktober 2004 av hba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå