Gå til innhold

aopen? bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AOpen var lenge et bra og respektert merke, kanskje et av de beste fra Taiwan (sammen med Abit og Asus), men i det siste har de ikke kommet med nyvinnende eller noe, og dermed har de kommet litt i bakleksa, men tingene deres er nå helt ok ville jeg sagt... -Men det er jo et ganske stort selskap så å si at det er bra eller dårlig bli litt vanskelig... -hva gjelder det da? -Er vel bare q-tec som klarer å lage billigere kabinett enn AOpen...

Lenke til kommentar

AOpen H600B gir mye for pengene, spesielt pga. strømforsyningen. Ellers er utviklingen på kabinettsiden laber for AOpen...

Synes selskapet imidlertid kan bemerkes på noen områder -- f.eks. viftekontrollen på deres hovedkort er særdeles bra (SilentTek).

Mitt inntrykk at AOpen kanskje ikke er de mest avanserte og "hippe" på en del områder, men at kvaliteten gjerne er kurant.

Lenke til kommentar

Jeg har også dette kabinettet og må si at jeg er veldig fornøyd med det. Ganske god kvalitetsfølelse og en meget god strømforsyning gjør dette kabinettet til mye for pengene. Kabinettet er også bra å jobbe i. Eneste jeg har å sette noe på er kjølingen av HD´er som kunne blitt gjort bedre ( ,dog den er absolutt brukbar).

Tror nok du vil bli fornøyd viss du kjøper ett. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har også dette kabinettet og må si at jeg er veldig fornøyd med det. Ganske god kvalitetsfølelse og en meget god strømforsyning gjør dette kabinettet til mye for pengene. Kabinettet er også bra å jobbe i. Eneste jeg har å sette noe på er kjølingen av HD´er som kunne blitt gjort bedre ( ,dog den er absolutt brukbar).

Tror nok du vil bli fornøyd viss du kjøper ett. :thumbup:

har kjøpt det, satta sammen pc'en og er STRÅLENDE fornøyd-takk skal dere ha for svarene folkens!

Lenke til kommentar

Jep bruker det kabinettet til en av maskinene og det er meget bra ,forøvrig er ikke aopen sine kort noe dårligere enn andre , de klokker vel ikke så høyt som enkelte og slår derfor ikke så godt an på et forum som dette , men å si at kortene er dårlige blir feil da de ikke er bygget for klokking men for å holde til oppgitt std . Har selv bygd noen maskiner med Aopen kort og har enda ikke fått tilbakemeldinger om feil på disse .

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke dette?

Samme psu som h600b men ser kulerer ut, og er billigere og, litt synd at de ikke selger den i sølv med psu også. :cry:

Mener å huske hw hadde en test, finnd en selv, må leggemed nå! *trøtt*

edit: Gadd alikevell, men bare glem det om psuen, det er en f/s 350w, du kans e specs på mcrioplex.no

Link

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...