marcus Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 noen som har prøvd denne butikken?? tenkte jeg skulle kjøpe samsung e-800, men vet ikke helt om jeg skal ta sjangsen på å bestille herfra. er billigst, men de sender fra frankrike. vil vel egentlig tro det er særiøst ettersom amobil.no har den med i prisguiden... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Husk at det må legges 24% på prisen som er oppgitt på sidene deres, pluss 70-150 kr i gebyr. Lenke til kommentar
Nomatica.com Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, som det nå står i et par tråder her, samt også under våre kjøpsvilkår, så påløper norsk moms og et tollgebyr mellom 70-150,- Årsaken er veldig enkel -vi er ikke et norsk selskap, slik at vi ikke betaler mva til Norge, og derfor krever vi den heller ikke inn. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva er fraktprisene hos Nomantica? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det virker som tråder har død ut, men siden jeg lurer på noe av det samme kunne jeg gjerne tenke meg at noen svarer på spørsmålet til rikkmund... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gå på www.nomatica.com og bestill en vare selv da. Får jo opplyst fraktprisen lenge før du bekrefter en bestilling.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå