LittOmAlt Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei Med fare for å repetere det som står flere steder, men jeg kunne tenke meg at de av dere som har kjøpt vifter/kjøling som dere regner som støysvake legger ut navn og nummer på vifte/kjøling. Nå har jeg lest i timesvis og finner ikke DET produktet jeg trenger. (Jeg har mange navn i hodet, Paps, zalman, microplex ...) men ikke en eksakt god spec. slik at jeg faktisk kan gå på butikken å kjøpe. Jeg har en intel p1800 boxed som bråker for mye og et ATI All In Wonder som også bråker for mye. I tilleg har jeg for høy temp på chipset. slik at jeg kanskje trenger en ny kjøleribbe til den også. Det var det! Lenke til kommentar
nico Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Ikke finn på å kjøpe en crystal orb. Tilogmed når den kjører på 7v bråker den masssse (bråker mest i mitt system). noen kommer til å si det motsatte, men de har sikkert et relativt bråkete system fra før. Zalman nortbridge coolerne er gode nok for de aller flete chipset (hvis ikke du har tenkt og overklokke masse masse) hvis du har muligheten for det, ville jeg ha prøvd og finne en gammel pentium kjøleribbe, kappet den opp og limt den på gpuen. Så, sette på en stille papst 60mm vifte på 5 eller 7v. (Det blir nok ganske still) Jeg synes at min boxed kjøler til p1600 var helt lydløs.. men men. Har byttet min ut med en alpha kjøler og en papst vifte. Veldig stille, men hvis du skal klokke må du nok ha en av de mer bråkete viftene... har selv en papst vifte som kjører på ca 25db.. håper det var til litt hjelp. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Hei Jeg hadde jo regnet med at flere hadde noe å komme med :wink: FOrøvrig har jeg et cheftech medium tower som skal dempes. Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Prøv og sett kabinettet oppå en stabel med vafler eller ostekake, da blir det mye dempa. Lenke til kommentar
na_X Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Syns du boxed-viften til P4 bråker for mye!!? Kjøp deg vannkjøling da for sv¤%& ¤%¤%&¤%!!! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Zalman har kjøling til alt dette. Og hvis du i tillegg skifter ut viftene som følger med Zalman-kjølingen til Papst så skulle du få ett stille system. Jeg tror ikke du vil finne ett komplett system som dekker dine behove. Her er det snakk om litt prøv og feile (og brenne av litt penger på dette dessverre). Alternativet er å anskaffe vannkjøling, men dette er litt mer kostbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå