Zero dud Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg lurer på en ting en slik en Pentium 4 prescott ? 3.2ghz orginalt? hvor mye kan du klokke den ca ? tror dere me standar vitekjøling? hva hovedkort er da bra? ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 1. Det varierer hvor mye du kan klokke, ingen fasit svar desverre, bra cpu så kommer du nok over 4GHz (ikke med boxed kjøler) 2. Med boxed kjøler ville jeg ikke klokket en prescott i det hele tatt, blir alt for varmt. Les litt her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304542 Når det gjelder hovedkort kommer det an på om du tenker Socket 478 eller LGA 775 ? Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 478 er det jeg snakker om! lurer på hva slags ram osv også! men tror du jeg hadde fått den stabilt i ca 3,7 eller 3,8ghz. klarer jeg og kjøre de fleste spill smertefritt med 1024ddr 3700. og et MSI 6800GT eller Gainward GT på high utenlagg da eller? viss rette driverene? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tror nok du kan kjøre de fleste spill med max detaljer med det systemet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå