lceman™ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Fant dette spillet på hjemmesidene til BBC Radio, og nå lurer jeg på hvor langt dere klarer å komme, jeg klarer ikke en gang å komme meg av planeten. Det er så absolutt en fordel å ha lest bøkene for å få noe ut av spillet i det hele tatt..... Håper folk forstår at jeg poster denne på bokforumet i stedet for på spillforumet. Endret 29. september 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Your score is 0 of a possible 400, in 19 turns. Would you like to start over, restore a saved position, or end this session of the game? (Type RESTART, RESTORE, or QUIT) Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Strålende! Så etter dette tidligere idag, men fant bare en som var nede Dette spillet er genialt, vet ikke om noe annet spill som har en like bra start; You wake up. The room is spinning very gently round your head. Or at least it would be if you could see it which you can't. It's pitch black. >inventory You have: a splitting headache no tea Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Du kan faktisk drikke deg i hjel på The Horse and Groom Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 For de som ikke alt har skjønt det, det er en fordel å slå på lyset, stå opp, kle på seg og finne noen slags form for hodepinetabletter.... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 > attack mr. prosser with the screwdriver He dodges, insisting that this is incorrect procedure. The bulldozer rumbles slowly toward your home. > tell mr. prosser to stop "I don't understand! What are you referring to?" > tell mr prosser to stop the bulldozer Prosser says "I wouldn't stop the bulldozer even if you were lying in front of it!" The bulldozer piles into the side of your home. Naaaj. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg har kommet meg ut å sånn, men mr. prosser samarbeider ikke. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har ikke klart å kommme så mye lenger selv, planeten begynner å bli ødelagt, det ligger en elektronisk tommel på bakken og Ford is drifting away..... Prosser samarbeider ikke, men gjørme skal visst være godt å ligge i har jeg hørt....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå