RulleRimfrost Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hepp Har et problem med at Charmed-episodene blir avspilt i sort/hvitt. Her er infor fra G-spot Noen forslag ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den linken der linker tilbake til denne siden.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Direktelinkprevensjon, tenker jeg. Det står da DivX 5.0 i Gspot. Du har noe rart som heter DivXG400, og Gspot mener at det kan brukes til rendring av videostrømmen. Prøv med ffdshow, så tenker jeg det blir farger på Charmed-jentene. http://athos.leffe.dnsalias.com/ffdshow-20040718.exe Andre alternativer er naturligvis DivX 5.0- eller XviD-kodeken (som kan dekoder DivX-video). Noen kommer kanskje til å foreslå VLC, som er en medieavspiller med integrerte dekodere. Personlig hater jeg VLC, så prøv med ffdshow først og se om ikke det hjelper. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Takker. Får teste ffdshow, før vill installasjon av codecpakker følger.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Godt tips er å fjerne alt av codecs fra maskina, og så innstallere følgende: FFdshow Mpeg2-codec Indeo video codec AC3-audio MP3 (gjerne LAME) Og Gspot. Deretter innstaller man kun codecs etter behov, gspot gir deg hvilken du trenger. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Var en god ide fra Alastor, som måtte prøves, og gjett hva .... Rett etter uninstall av gamle shockwave-trial-rester fungerte det. Merkelig. (iflg eier av maskin. Jeg ser selvfølgelig ikke på Charmed selv ) Ved neste install blir det codec etter behov tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå