NitzerEbb Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Da jeg skrev melding sluttet plutselig 4-tasten å funke, helt uten videre. Noen som har vært borti noe lignende på denne telefonen før? Noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller er den permanent ødelagt? Endret 28. september 2004 av NitzerEbb Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kanskje den trenger en rens...det trengte samboeren sin t68i. Lenke til kommentar
NitzerEbb Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Takk for svaret, skal prøve det. Edit: funka ikke, knappen er vel død av en eller annen grunn... Endret 29. september 2004 av NitzerEbb Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Forstår jeg deg rett nå; du har åpnet tlf og renset støv og lignende under tastene og 4 tasten fungerer fortsatt ikke? Hvis du har gjort det må det være et problem i membranen, dvs. materialet som ligger under keypaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå