Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg har planer om og kjøpe meg en ny laptop! Holder meg ikke så veldig oppdatert på hardware fronten så tenkte jeg skulle høre her! Jeg trenger en maskin med BRA skjerm.. det er veldig vikitg! Trenger vel ikke mere en 60gb hardisk men vil ha 7200rpm. 1gb ram, ganske ok skjermkort og sånt som bluethoot, firwire og windwos er ikke ting jeg trenger Hadde ikke planer om og gå over 20.000kr men veit ikke helt hva jeg kan forlange av prisen jeg? Har kikka litt på whitebox men veit ikke helt. Så er det noen som har noen gode tips og komme med så hadde jeg blitt glad Endret 6. mai 2016 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 www.barbara.no ta en titt på denne siden Lenke til kommentar
glotón Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvis skjermen teller mye bør du titte på noen av Dell sine pc'er. Mange av disse er kjent for å ha veldig gode skjermer. Se f.eks Dell inspiron 8600 med 15,4" skjerm og opptil 1920 x 1200 i oppløsning. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dell Inspiron 8600c og 1557 er gode maskiner til en fin pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå