norway Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei , jeg har 4 strømforsyninger til HD og CDrom eller hva jeg skulle ønskt å bruke dem til , men nå har jeg brukt alle 4 , så nå er spørsmålet om jeg kan utvide strømforsyningen i mitt gammle kabinett , eller må jeg kjøpe nytt kabinett med flerre strømforsyninger? (det er ikke sikkert jeg trenger mer , men er kjekt å vite i tilfelle jeg vil utvide en gang!) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: norway skrev (2002-05-13 14:04):Hei , jeg har 4 strømforsyninger til HD og CDrom eller hva jeg skulle ønskt å bruke dem til , men nå har jeg brukt alle 4 , så nå er spørsmålet om jeg kan utvide strømforsyningen i mitt gammle kabinett , eller må jeg kjøpe nytt kabinett med flerre strømforsyninger?(det er ikke sikkert jeg trenger mer , men er kjekt å vite i tilfelle jeg vil utvide en gang!) Hvis du har plass til det (ala servertower) så kan du stappe in en extra. F,eks sette 1 PSU som bare går til HK og kanskje en HDD og la den andre gå til HDD og CD-rom'er Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du mener strømforgrenere, ikke sant? Håper nå det.... Kjøp en Y-split hvis PSU'en din takler belastningen. Regn ut litt hva de forskjellige kompnentene trekker, burde uansett ikke være noe prob. med 1 Y-split. Ellers så må du enten, kjøpe ny PSU som gir det du trenger, eller nytt kabinett som du kan bruke ditt gamle PSU. Var dette ok forklart? Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Grei nok forklaring! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå