American Eagle Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 halla er det noen som har kjøpt thermaltake xaser v 5000d?? har litt problemer med at det er så mange ledninger inne i der som jeg ikke vet hvor jeg skal plasere. har noen koblings skjemaer på hvordan man skal koble opp ledningene?? hadde hvert fint. lyden er et av problemene. Lenke til kommentar
F.V Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 sjekk manualen til hovedkortet ditt. der star det nok Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 har ikke det. fulgte ikke med når jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Last ned manualen fra hjemmesiden til HK- produsenten da.......... Lenke til kommentar
F.V Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 og viss du ikkje veit ka hovedkort det er så står det ein plass på hk-et Lenke til kommentar
CDG Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) du finner sikkert manualen på produsenten av hk sine nettsider. evt. hvis du ikke finner den kom med merket og modell så kan jeg finne den for deg.... edit: oops var litt sent ute Endret 28. september 2004 av CDG Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 halla. det heter ga-8isxt-fs. har hvert inne på gigabyte sin hjemmesider men finner ikke manualen.. Hmm litt rart synes jeg, det er jo de som har lagd det.. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 takk. supert akkurat det jeg trengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå