Lokki Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei! Ska kjöpe minneskort til min telefon fra USA men lurer på en ting: Virker for eksempel A-data sdc-256 kortet i min telefon? Klippet fra teksten: 256MB SECURE DIGITAL CARD SD CARD. work with Secure Digital Card SDC and MultiMediaCard MMC slot eller kanskje ATP 256mb kortet: 256MB MMC MULTIMEDIA CARD FLASH MEMORY. MULTIMEDIACARD FOR DIGITAL CAMERA MP3. FIT BOTH MMC AND SECURE DIGITAL CARD SLOT. Kan noen hjelpe meg til og finne riktigt kort fra www.pricewatch.com ? Takk Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Denne skulle funke: Adata - A-data SDC-256 256MB SECURE DIGITAL CARD SD CARD. work with Secure Digital Card SDC and MultiMediaCard MMC slot. Retail Box-256MB SECURE DIGITAL CARD SDC for Digital Camera Cell Phone Camcorders Music MP3 Players handheld PCs Dealer # - FMADATASDCARDR256MB Man # -A-data SDC-256 (Pricewatch.com - memory - flash - MMC256) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Skjønte ikke helt det dere har limt inn her, men så at det stod noe om SD-minnekort. Du må passe på at du ikke kjøper SD, for det vil ike passe i 6230. Mobilen er bare kombitabel med MMC... Edit: var på den siden du linket til. I oversikten over MMC var det jo masse SD-kort. Det er viktig at du ikke kjøper disse! Dette er det korte du må ha (hvis det er 256 MB du skal ha): Generic - 256MB MMC MULTIMEDIA CARD FLASH MEMORY. MULTIMEDIACARD FOR DIGITAL CAMERA MP3. FIT BOTH MMC AND SECURE DIGITAL CARD SLOT. Dealer # - MM-256X Endret 29. september 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå