roy_nor Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Som overskriften sier så har jeg lenge tenkt på å klokke pc'en min litt.. jeg har vært ganske bekymret for at pc'en skal bli for varm og bli ødelagt, men nå har jeg moddet en ekstra 80x80x25mm vifte inn i mitt Shuttle SN85G4 kabinett og temp ligger på: CPU: 40 HD: 30 Kabinett: 30~32 bare ved å være påslått.. til saken! : Klokke CPU: Jeg er da ganske n00b på å klokke pc i det hele tatt, men jeg vet iallefall hva slags komponenter jeg har jeg har en AMD Athlon 64 3200+ 2.2GHz 512Kb Catche (socket 754) Hva gjør jeg for å få et par MHz ut av den? Minne: jeg har lest litt om timinger osv til minne, men jeg føler meg ikke noe klokere i det hele tatt jeg har 2x512mb brikker, PMI Turbo memory, DDR 400, PC3200, 2-3-3-6 Gold.. (alt over skjønner jeg altså ikke noe av... ) er det noe spes. program man må kjøre? trenger litt guidance her ! takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 denne er vel gaaaaaaaanske feilposta skulle vel posta denne på overklokking.no gutt Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) denne er vel gaaaaaaaanske feilposta skulle vel posta denne på overklokking.no gutt Du har altså ikke lagt merke til at de har "fusjonert" overklokking.no og hw.no forumene? RAM / minneSpørsmål og diskusjoner om RAM / internminne, inkludert overklokking Endret 30. september 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå