KennyBoy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg har planer om å skaffe meg en 20D. Spørsmålet mitt er om noen har testet MicroDrive-brikken fra en iPod mini i et 20D kamera? Er det problemer, eller er alt OK? Jeg har lest tester tidligere hvor noen kamera ikke takler MicroDriven og lurer derfor på om noen har lest om andres erfaring, eller bedre: har erfaring selv. Endret 28. september 2004 av KennyBoy Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 var noe snakk om at cf interfacet skulle disables i nye mp3 spillere for at folk ikke skulle gjøre dette Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de gjør det fordi folk vet at det de gjør forringer garantien og da hadde de hatt enorme salg på de men ingen garantisaker. Bare en tanke... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dette stemmer kanskje for produsenter av flashminnebaserte mp3spillere, men de handler nok på minnekortprodusentenes nåde. Denne virksomheten ødelegger minnekortprodusentenes eget marked der de fra før har tatt høyere avanse enn de gjør på minnekort brukt i mp3spillere, og derfor vil de prøve så godt de kan å skjerme sitt marked ved å komme med særlige instrukser til de som bruker minnekort i produksjon av mp3spillere. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
stigv Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vet ikke med 20D før til neste uke, da får jeg mitt... Men bruker 4Gig microdrive fra Creative Muvo2 i mitt 300D, det funker helt fint. VET også at dette funker i 10D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå