Gå til innhold

K500i kamera - en nedtur

Anbefalte innlegg

Sonyericsson K500i er en rimeligere utgave av K700i, blant annet uten radio, BT, blitz og mp3-spiller. Skjermen er også noe "dårligere".

Pga den store prisforskjellen, og at det har vært en del "barnesykdommer" med K700i, valgte jeg K500i. Den inneholder tross alt mye til prisen.

Dessverre ble kameraet en liten skuffelse. Hadde prøvd å skaffe meg opplysninger om dette, men ikke funnet stort. Helt til etter at jeg hadde kjøpt telefonen, selvsagt :( . Da fant jeg en test, der det sto at kameraet ikke var så bra som på K700i. Ja, slik ser det da også ut, når jeg sammenligner med bilder tatt med K700i. Bildene på K500i blir lett grovkornede. Det vil si kornene ser mer ut som små røde/brune/orange flak. Slik som de flaka man forer akvariefisk med, om man kan si det på den måten. Det skal temmelig gode lysforhold til for at man ikke skal plages med dette.

Men ellers er jeg meget godt fornøyd med min nye K500i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er skjermen på den? Har lest litt av hvert, men har ikke hatt muligheten til å teste telefonen enda.

Skjermen er vel den samme som på T630

Det stemmer ikke.

K500i sin skjerm er både større og klarere. Folk sier at skjermen er oppmot K700i sin kvalitet. (kilde: clubsonyericsson)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...