Gå til innhold

Sony Ericsson T630, testvinner?

håvard87

Anbefalte innlegg

Har akkurat sammenlignet kameraet på min Nokia 6230 med SE T630 og Nokia 3200! Og det var en overaskende affære. Aldri hadde jeg trodd at det kameraet på den mye omtalte og roste testvinneren T630 skulle være så sinnsykt dårlig!

Til og med kameraet på 3200'en var skarpere, riktignok blir bildene litt mindre på den men....

Men forskjellen på 6230'en og T630'en var enorm, som natt og dag. Prøvde karaene både i godt belyste rom og der det var litt mørkere, og spesielt der det var litt mørkere kunne min 6230 ta fine, skarpe, klare bilder, mens på skjermen til T630 kunne man knapt se hva man hadde tatt bilde av. Ufattelig dårlig! I tilegg har mobilen verken noe bra minne, ikke mulighet for minnekort, ikke radio, ikke mp3-spiller, ikke edge, ingenting!

Er det ikke T630 som så mange har skrytt av og rost opp i skyene da?

Testvinner? Pøh! Man finner da mye bedre mobiler i samme klasse!

Noen invendinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikkje seie noko negativt om 630 men har store problem når eg blir oppringt av venner med denne mobilen. Lyden i høgtaleren min vrenger seg og mikrofonen knitrer. Har nokia 6210 og merker ikkje dette ved andre samtaler.

Gjelder kun 630.

Andre med samme problem eller er det på tide med ei oppgradering her?

Lenke til kommentar
Har akkurat sammenlignet kameraet på min Nokia 6230 med SE T630 og Nokia 3200! Og det var en overaskende affære. Aldri hadde jeg trodd at det kameraet på den mye omtalte og roste testvinneren T630 skulle være så sinnsykt dårlig!

Til og med kameraet på 3200'en var skarpere, riktignok blir bildene litt mindre på den men....

Men forskjellen på 6230'en og T630'en var enorm, som natt og dag. Prøvde karaene både i godt belyste rom og der det var litt mørkere, og spesielt der det var litt mørkere kunne min 6230 ta fine, skarpe, klare bilder, mens på skjermen til T630 kunne man knapt se hva man hadde tatt bilde av. Ufattelig dårlig! I tilegg har mobilen verken noe bra minne, ikke mulighet for minnekort, ikke radio, ikke mp3-spiller, ikke edge, ingenting!

Er det ikke T630 som så mange har skrytt av og rost opp i skyene da?

Testvinner? Pøh! Man finner da mye bedre mobiler i samme klasse!

Noen invendinger?

T630 var testvinner i Tv2 hjelper deg.. :ermm: ..

Sier ikke det dèt meste.. ??

I fjor vår var dette en KNALL mobil, forøvrig da testen fant sted.

Lenke til kommentar

Kjøpte en slik for et par måneder siden. Hadde også lest en del tester, og der stod det at den i bunn og grunn var samme telefonen som T610, bare forbedret på en rekke punkter. Men kameraet skulle være det samme crappy som på forgjengeren.

Kjøpte telefonen likevel jeg og er storfornøyd. For min del kunne man godt kuttet ut hele kameraet og mms, musikk-dj-greiene og spillene, men når det gjelder nyttefunksjoner og kommunikasjon (bt/ir osv) er den super.Gjør jobben godt for min del! Testvinner ble den nok på grunn av masse solid funksjonalitet i forhold til pris.

Lyden i høgtaleren min vrenger seg og mikrofonen knitrer. Har nokia 6210 og merker ikkje dette ved andre samtaler.

Da er det vel noe galt med din. Få det undersøkt før garati/reklamasjonsrett utløper, denne telefonen skal ha god lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...