Hindmost Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Savner bilspill som The Need for Speed. No nonsense kjørespill, der man kjører etapper i steden for å kjøre rundt i ring som på de seinere NFS spillene. Star control hadde og vært kult å prøvd i ny versjon Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 NFS: Porche hadde jo en del strekning-kjøring da. Et av de bedre NFS-spillene! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Motorcycle Mayhem Burnout clone med sykt raske motorsykler, der man varierer mellom å kjøre på landeveieier nesten uten trafikk, og det morsomste: kjøre i VELDIG trafikkert trafikk, altså super-G mellom køer på motorvei. Med politijakter seff. Real War 2k Realistisk krigsspill, som nesten utelukkende spilles av store klaner. Der en person styrer de andre via et RTS kart, og de andre spillerne spiller som i et FPS, og får waypoints fra strategisk leder. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ser at det er flere som har lyst på Monkey Island eller andre adventure-spill. Det er bare en måte å få til dette på. Dere må KJØPE spill! Sitter med en følelse at de fleste har prøvd MI-spillene/Grim Fandango etc, men spillene solgte ikke veldig bra. Grim Fandango solgte skammelig lite. Slik jeg ser det er det mye enklere å piratkopiere et adventure-spill (ingen CD-key som blir sjekket over internett), og mange piratkopierer fordi spillene ikke har noe "replay value". Så lenge ingen kjøper spillene kommer de heller ikke til å lage flere. Dere vet hva dere skal gjøre nå ja? Med en gang Double Fine kommer ut med Psychonauts, skal dere løpe ned til butikken å kjøpe det. Jeg vare vel bittelitt for ung for Grim Fandango når det kom ut (Grim er skummel ).. Når kom det ut? Jeg spilte vel bare spill som bruttern hadde jeg da Men han kjøpte dem han, så ikke klag på oss Han som sa at Monkey Island 2 og 4 vare best. Wrong 1, 2 og 3. PUNKTUM. 4'ern, møkka-konsoll-piss, hvor man måtte STÅ på et VISST punkt, for å f.eks komme frem til en ventil/ta en ting/gjøre noe osv. Ødela hele spillet, det faktum at de absolutt måtte gjøre spillet konsollvennlig, og bruke samme styremetode på PC'en også Man må da kunne klikke rundt, se på alt osv. MI4 kan man jo runde ved å vite hvor på gulvet man skal stå jo! (Don't get me wrong. Runna MI4 jeg. Men ble så lei av å FINNE UT HVOR PÅ GULVET JEG MÅTTE STÅ FOR Å KOMME VIDERE, at spillet ble liggende en stund før det ble runna... MI 1/2/3 var DEFINITIVT _mye_ bedre (Oh, the music )) Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg vare vel bittelitt for ung for Grim Fandango når det kom ut (Grim er skummel ).. Han heter ikke GRIM han heter Manny Endret 28. oktober 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg SAVNER moroa med: - The Curse of Monkey Island - Zelda: The Ocarina of Time - Mario 64 - HalfLife ... and my work here is done Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg vare vel bittelitt for ung for Grim Fandango når det kom ut (Grim er skummel ).. Når kom det ut? Jeg spilte vel bare spill som bruttern hadde jeg da Men han kjøpte dem han, så ikke klag på oss Han som sa at Monkey Island 2 og 4 vare best. Wrong 1, 2 og 3. PUNKTUM. 4'ern, møkka-konsoll-piss, hvor man måtte STÅ på et VISST punkt, for å f.eks komme frem til en ventil/ta en ting/gjøre noe osv. Vel! Grim Fandango kom da ut etter både monkey island 1, 2 og 3, så for ung kan du ikke ha vært... Digga du monkey island digger du også Day Of The Tentacle, grafisk ligner det veldig på MI2 og kom vel ut litt etterpå, DET er så genialt.. Manny Calavera er forresten med i MI3, som død gjest på restauranten, med kniv i brystet og en button: "Ask Me About Grim Fandango". Dette var vel omtrent et år før Grim ble lansert. Spill også Grim Fandango, ufattelig genialt, ikke samme sprø humoren, men fortsatt morsomt, samt en ekstremt god atmosfære. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 mener da å huske at grim fandango kom ut i 98 eller no ? tror jeg enda har en demo cd med den på fra et gammelt pc blad Lenke til kommentar
mESA Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 De fleste mario spillene: Der man kan bli frosk og vaskebjørn (Super Mario Bros?) Så er det Supermario 3, hvis ikke det er der man blir frosk. Men uansett, den med kappa, så kan vi fly. Og alle timene forran Super Mario 64 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 De fleste mario spillene: Der man kan bli frosk og vaskebjørn (Super Mario Bros?) Så er det Supermario 3, hvis ikke det er der man blir frosk. Men uansett, den med kappa, så kan vi fly. Og alle timene forran Super Mario 64 Det er i Super Mario 3 man kan bli vaskebjørn og frosk ja... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Zelda The ocarina of time Ja det var tider det. i sjetteklasse da jeg ikke gjorde annet etter skolen enn å løpe hjem og spille Zelda ocarina of time. Endret 31. oktober 2004 av Solid Knight Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Real War 2k Realistisk krigsspill, som nesten utelukkende spilles av store klaner. Der en person styrer de andre via et RTS kart, og de andre spillerne spiller som i et FPS, og får waypoints fra strategisk leder. Sõldner er slik. Spillet stinker har jeg fått høre, men der kan du hvis du er kaptein eller noe ta frem en gps og gi ordre til de andre på laget på et slikt real time kart. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jau vet at flere har prøvd å få det til, men blir ikke sånn jeg ønsker Jeg vil at det skal være veldig realistisk, enorme områder, lite action! Kjipt for mannen i gata. Feks: Du er i et panservernlag på 5 mann, der alle har sine oppgaver, en person er lagleder, kan gi ordre til de andre, fra personen som styrer alt fra et RTS-kart, (der han ikke ser fiendene, bare om lagene i felten har meldt inn aktivitet) styrer laget til å feks passe på en bru. Der kan laget bli liggende i opptil en halvtime eller lengre, bare for å passe på at ingen kommer over, samt å rapportere fiender til sjefen selv. Kampene kan gjerne vare opptil 5 timer, der hver time er et døgn. Som dere skjønner skal dette være for spesielt interesserte, men populært nok til at man klarer lage "klaner" opptil 50 mann som spiller samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå