lars68 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ja du ser på emnet mitt Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vel, det er vel ikke så mange titler som "Monkey Island", "Broken sword" og den slaks nå for tiden.. "the course of monkey island" var kjempe morsomt da det kom. får liksom ikke samme følelsen når jeg spiller de nye spillene som kommer, som med de gode gamle slagerne.. (C&C, Populous:The Beginning, osv..) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Zelda The ocarina of time Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Perfect Dark og Goldeneye! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 zelda ocarina of time Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 dere kunne jo ha kjøpt: Zelda Wind Waker med/ Ocarina Of Time som en bonus disk, jeg har dette ivertfall, og er storfornøyd med det Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Titlen jeg savner er System Shock, gi meg 2'ern i ny innpakning! Endret 29. september 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Iterstate 76 og........ 89??????? Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 systemshock2, zelda oot Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Titlen jeg savner er System Shock, gi meg 2'ern i ny innpakning! Ta en titt her! Dette blir en Doom3 mod, som tpk utgangspunktet i System Shock 2, modden skulle egentlig bli en remake av spillet, men EA satte den store stygge foten ned... Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fallout bør snart få en oppfølger som er verdig Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Fallout bør snart få en oppfølger som er verdig Kunne ikke vært mer enig. Fallout 1 og 2 er beste RPG jeg har spilt noensinne, Fallout Tactics var greit nok, men dette var jo ikke en oppfølger, bare et nytt spill i samme universet. EDIT: La akkurat merke til at denne tråden ligger i konsollforumet, hehe... Savner egentlig ingen spill på konsoll, det jeg savner mest der er støtte for mus og tastatur. Endret 29. september 2004 av cockmyrifle Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Savner spill med ordentlig co-op funksjon. Det var snakk om at Stalker skulle ha det implementert, noe som ikke ble. Men det var ikke utelukket i fremtidige titler ifølge utviklerene, glede seg også glede seg til Stalker Bare tenke seg et fps\rpg med co-op Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 dere kunne jo ha kjøpt: Zelda Wind Waker med/ Ocarina Of Time som en bonus disk, jeg har dette ivertfall, og er storfornøyd med det Jeg og har det...Bra kjøp ja....Men limited edition.! Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 det var den pakken jeg prøvde å si til dere, men kom ikke med den i farten Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor er denne tråden lagt under "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" ?!? : Skulle vel heller vært lagt under "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" ! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Savner et bilspill som er like bra som NFS:HP2 på PS2. Konge gameplay Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Titlen jeg savner er System Shock, gi meg 2'ern i ny innpakning! Ta en titt her! Dette blir en Doom3 mod, som tpk utgangspunktet i System Shock 2, modden skulle egentlig bli en remake av spillet, men EA satte den store stygge foten ned... Men som de måtte droppe fordi at EA (FAEN TA EA!) kom og krevde ditt og datt. http://sscar.musicexplosion.net/dead_letter/ Edit: Oops, må lære meg å lese inleggene skikkelig før jeg svarer Endret 29. september 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå