Gå til innhold

Ønsker forklaring fra moddene!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-15 14:29, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-05-15 12:06, PIIIpower skrev:

montro om SH er tilbake til sitt "gammle jeg" etter en tids god modding?

I det "gamle jeg"?

Jeg har tidligere i tråden forklart og beklaget det. Er dette ikke nok?

Skal denne missnøyen føre til at jeg trekker meg som aktiv moderator?

Så mange poster som jeg leser og skriver hver dag så skjer det en glipp, skulle tro at det var en forstålse for det.

Dere er her gratis, og vi gjør denne jobben gratis, så det bør være en viss mulighet for forståelse for at det kan skje en glipp av og til.

Håper dette var min siste post i denne tråden.

Nei nei, ta ikke slik på vei.

Men du skjønner sikkert fordi du er den mest aktive moden' så blir du lagt merke til, dvs alle "glipper" (som ofte er riktige alikevel) blir blåst enormt opp og da henger folk seg på tråden og kommer med meninger og utrop som ikke alltid er berettiget.

Vi (de fleste) setter pris på jobben du gjør for å holde nogenlunde orden her. Men på en annen side blir vi brukere som har vært med en stund litt lei fjortissene som ødelegger og bryter "grenser".

men vi får håpe ting retter på seg etterhvert!

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-15 14:38, house skrev:

slutt å syte for bagateller, OG POST I RIKTIG KATEGORI.. selv om man er sprett ny.. så post riktig.. folk er vel ikke blitt dumme om dagen vel ?

STUMP HASJEN.. POST RIKTIG!

klage folk...

Housey

...og når vi har en egen _kategori_ (ikke bare ei mappe, men en _kategori_) som heter "Programmering" og han vil vite hvordan et program funker.... :razz:

(å linke til denne typen poster fra #hw.no er ikke alltid like smart :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 21:40, AntifA skrev:

At virus spres gjennom internett har lite å si for meg. Spørsmålet omhandlet ikke det, men hvordan det kunne infisere pc'en min. Hvordan det funka liksom.

De fleste antivirus-leverandørene med respekt for seg selv, har en guide over de fleste virus. Der får du vite hva det er og hva den gjør. I stedet for å klage på andre moderatorer, så burde du gjør en innsats selv for å finne det ut. Det enkle er ikke alltid det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...