AntifA Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Asså.. Nå fant jeg ut at posten min om Klez viruset ble stengt.. Sjekk her.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...rt=0&replies=20 Hvordan i helvette kan det ha seg at denne passer bedre under "Nettverk og internett"?? Det er et spørsmål om hvordan et virus virker. Det har absolutt ingenting med internett eller nettverk å gjøre. Tror virkelig at dere har blitt litt for stenge-kåte her på forumet. Før da det var et delphi forum syns jeg alt funka greit. Det var ikke tusen kategorier, og man fikk ikke kjefta huden full hver gang man kom med et banneord. Greit nok at dere stenger søppelposter og helt usaklige ting, men når dere faktisk stenger en helt seriøs post burde dere jo ha en god grunn. Hvordan i all verden passer et spørsmål om hvordan Klez viruset funker, bedre under internett og nettverk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: AntifA skrev (2002-05-13 14:00):Asså.. Nå fant jeg ut at posten min om Klez viruset ble stengt.. Sjekk her.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...rt=0&replies=20Hvordan i helvette kan det ha seg at denne passer bedre under "Nettverk og internett"?? Det er et spørsmål om hvordan et virus virker. Det har absolutt ingenting med internett eller nettverk å gjøre. Tror virkelig at dere har blitt litt for stenge-kåte her på forumet. Før da det var et delphi forum syns jeg alt funka greit. Det var ikke tusen kategorier, og man fikk ikke kjefta huden full hver gang man kom med et banneord. Greit nok at dere stenger søppelposter og helt usaklige ting, men når dere faktisk stenger en helt seriøs post burde dere jo ha en god grunn. Hvordan i all verden passer et spørsmål om hvordan Klez viruset funker, bedre under internett og nettverk? Klez er et virus som spres via internett og virus generelt spres via internett, så derfor er det en naturlig del under internett og nettverk Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 men man kan jo få virus på andre måter oxo? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 18:53, B|Real skrev: Klez er et virus som spres via internett og virus generelt spres via internett, så derfor er det en naturlig del under internett og nettverk Thats the story. Men hvorfor ikke slenge en mail til meg? i stedet for å lage slike tråder på forumet. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Dessuten er det vel mer et progamerings / sikkerhets spm enn nettverk når alt kommer til alt:o) Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 00:25, SirHartge skrev:Men hvorfor ikke slenge en mail til meg? i stedet for å lage slike tråder på forumet. Fordi han antageligvis er ett ord som består av følgende bokstaver: k, v, e, r, u, l, a, n, t. (kom igjen folkens, er ikke så vanskelig! bare prøv å stokk om på bokstavene litt frem og tilbake :wink: ) Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 00:38, mjau skrev: Quote: Den 2002-05-14 00:25, SirHartge skrev: Men hvorfor ikke slenge en mail til meg? i stedet for å lage slike tråder på forumet. Fordi han antageligvis er ett ord som består av følgende bokstaver: k, v, e, r, u, l, a, n, t. (kom igjen folkens, er ikke så vanskelig! bare prøv å stokk om på bokstavene litt frem og tilbake :wink: ) Er svaret rekvulant? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 03:28, JohndoeMAKT skrev:kulvarent da? NÅ ble dette useriøst din dumme vulkarnte Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Asså.. Tror ikke dere helt vet hva en kverulant er. :razz: Hadde jeg bedt om krangel hadde jeg vel krangla. Alt jeg ber om er en forklaring. I en annen post her sa jeg hvorfor jeg ikke gadd å sende mail.. Kan vel sammenfatte: :smile: -Gidder ikke sende mail til alle moderatorer. Har lyst å få svar fra flere, ikke bare en som har stengt posten min og som neppe kommer til å innrømme noen feil. Dessuten har jeg rett og slett ikke peiling på hvem som er moderatorer. Eneste jeg vet om er SirHartge. -Finnes det en "sjef" som jeg skal sende slikt til? Liksom, når jeg allerede har feilpostet ville det vært kjipt å sende en mail feil også. Ser for meg at den hadde blitt sletta&glemt fortere enn svint.. -Jeg hadde dels lyst å få frem et poeng med dette med stenging av poster. Funker dårlig med mail da. At virus spres gjennom internett har lite å si for meg. Spørsmålet omhandlet ikke det, men hvordan det kunne infisere pc'en min. Hvordan det funka liksom. Poenget jeg hadde lyst å få frem var at det ikke alltid er like lett å vite hvor i all verden man skal poste ting. Jeg syns ikke spørsmålet mitt har noe som helst med internett og nettverk å gjøre. Andre mener kanskje at så lenge det har noe med virus å gjøre, så har det noe med internett å gjøre. Om jeg hadde postet et spørsmål om virus kunne gjøre overklokking vanskelig (kanskje ikke verdens beste eksempel men..) på forum for overklokking, hadde posten da blitt stengt? Det omhandler jo virus, og derfor burde den jo være på internett og nettverk, eller? Tror moderatorene må se på spørsmålet FØR de stenger poster. Lenke til kommentar
Lappin Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Enig med deg AntifA , de folka som har stengt din topic er helt blåst , ja virus kan man få via diskett og cdplater så kanskje topicen din skulle vært på "CD, Harddisk & Lagring" da det er snakk om overføring av virus via CD plater eller kanskje den heller skulle vært på "Programvare" da det alltid er snakk om programvare som blir infisert av virus. Så jeg skjønner deg godt da du la din topic på "alt om data" da dette med virus passer i 3 forskj kategorier pluss i "alt om data" kategorien. Desuten er det jo så ***** kjipt att de stenger en diskusjon som man er mitt i :sad: Nei stopp dette tøver dere overivrige moderatorer, det eneste dere oppnår til slutt er og miste mange brukere. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: -Gidder ikke sende mail til alle moderatorer. Har lyst å få svar fra flere, ikke bare en som har stengt posten min og som neppe kommer til å innrømme noen feil. Dessuten har jeg rett og slett ikke peiling på hvem som er moderatorer. Eneste jeg vet om er SirHartge. Jau, jeg åpna tråden når jeg leste denne klagen. DEt er som regel den moderatoren som skriver sist i tråden du skal maile ang å klage på at tråden er feil aktig stengt. Så hadde du mailet meg så hadde det blitt ordnet asap. Pga av en del feilpostede tråder så blir det beklagelig hvis noen feiltråkk av og til, men det å vi beklage. Håper dette er ute av verden snart. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg vet det!!! LAVERKNUT Skjønte dere ikke det?? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Sirhartge skrev:Men hvorfor ikke slenge en mail til meg? i stedet for å lage slike tråder på forumet. Dummeste jeg har hørt, heter jo Tilbakemeldinger dette forumet, så han står i sin fulle rett til å lage en melding her. Dessuten synes jeg også det var teit å stenge tråden på "Annet om data". Han spurte hvordan et virus fungerte, så å være så UTROLIG pirkete synes jeg blir for dumt. Lenke til kommentar
p4power Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Dette blir tullete, virus har egentlig ikke noe med nettverk og internett å gjøre. Strengt tatt burde det ligge under programvare. :smile: Det er jo et program det og. Snart må man vel poste alt som har med AMD å gjøre under søppel, siden det er det det er :smile: Lenke til kommentar
int20h Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 14:00, AntifA skrev:Tror virkelig at dere har blitt litt for stenge-kåte her på forumet. Før da det var et delphi forum syns jeg alt funka greit. Det var ikke tusen kategorier, og man fikk ikke kjefta huden full hver gang man kom med et banneord. Dersom man ikke klarer å si noe uten bruke banneord, kan man likegodt holde ting for seg selv. Banneord beviser bare at man mangler ordforåd :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 11:45, p4power skrev:Dette blir tullete, virus har egentlig ikke noe med nettverk og internett å gjøre. Strengt tatt burde det ligge under programvare. :smile: Det er jo et program det og. Snart må man vel poste alt som har med AMD å gjøre under søppel, siden det er det det er :smile: UPPPSSS.... pass deg nå, det er endel modder som har denne søppla og kansje ikke liker at du snakker nedsettende om støykilden/varmeovnen sin vuttu. Men Posten har sin rett under altomdata/annet montro om SH er tilbake til sitt "gammle jeg" etter en tids god modding? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 12:06, PIIIpower skrev:montro om SH er tilbake til sitt "gammle jeg" etter en tids god modding? I det "gamle jeg"? Jeg har tidligere i tråden forklart og beklaget det. Er dette ikke nok? Skal denne missnøyen føre til at jeg trekker meg som aktiv moderator? Så mange poster som jeg leser og skriver hver dag så skjer det en glipp, skulle tro at det var en forstålse for det. Dere er her gratis, og vi gjør denne jobben gratis, så det bør være en viss mulighet for forståelse for at det kan skje en glipp av og til. Håper dette var min siste post i denne tråden. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Ikke vaer lei deg du SirHartge, vi er... eh. Tenkte jeg skulle si noe morsomt her, men var redd du ville ta deg naer av det. Nei, modd i vei du, og slaa ned for fote. :wink: Lenke til kommentar
house Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 slutt å syte for bagateller, OG POST I RIKTIG KATEGORI.. selv om man er sprett ny.. så post riktig.. folk er vel ikke blitt dumme om dagen vel ? STUMP HASJEN.. POST RIKTIG! klage folk... Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå