Motor_Helten Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei, skal til å kjøpe en winrace 90' mod, den har tydelige trekk på alderdom. Må nesten piffe den opp litt, tenkte på å male den rød, og få noen vinyl logoer på den. Men aner ikke hvor jeg skal få tak i logoene hen (vil ha noen hks, injen, GReddy logoer og noe sånt), veldig vanskelig å finne på nettet iallefall. Og noen av dere som har noen tips om styling av den? Ska se ut som en litt mer fullblods racing båt, og virke litt nyere Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) tja. avhengig av hvor i landet du holder til så ville jeg, fremfor å kjøpe originale dekaler, ta kontakt med et dekorfirma for så å lage de dekalene du har lyst på selv. ( feks: http://www.brixogberg.no/ hvis du bor i Drammensområdet) rød båt synes veldig godt på fjorden, men er ikke alltid den greieste fargen å dekorere med reklame. ville gått for hvit, gul eller blå hvis jeg skulle være sånn passe konvensjonell. kermit-grønn eller lignende hvis jeg skulle "skrike" høyt. det du bør se etter før noe annet er svekkelser i skroget under vannlinjen. disse "jollene" får mye juling og er ofte konstruert litt svakere enn de burde. fiks og forsterk det som trengs, men dersom du ikke har peiling på glassfiber bør du la noen som har, gjøre jobben. ihvertfall hør på råd! en annen ting er at disse båtene oftest er kjørt med større motor enn de er beregnet for, og man kan ha påført båten skader som vil få betydning en gang i fremtiden. (lite kult å miste motor pga svak hekk, eller ta inn vann pga sprekker i skrog) dette blir en kul båt med den rette fargen og dekorasjonen. hva med yamarin-blått skrog og dekk, sølv-striper langs skrogside, store nr på dekk og teksten "game over" under båten? ps: ny fenderlist kunne også blitt tøft. (http://www.parmaplast.no/ ) Endret 30. september 2004 av mariuski Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det ser ut til at det er en plast båt og ikke en glassfiber båt, da vil jeg tro det blir vanskelig å male den med vanlig maling. Jeg vet ikke elt hva du kan male med da, men du kan jo høre med et malingsfirma. Rød farge tror jeg ville passet best, det passer båten og vekker emre oppsikt. Jeg ville også satt på ny fender list hadde jeg hvert deg. Jeg ville også anbefale noen decaler og jeg ville bytta den winrace skrifta, den virker ikke så veldig "racing" aktig. Ellers får du ha lykke til med prosjektet ditt. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gul tror jeg er fargen båten din hadde kledd best. Ny fenderlist hadde sett bra ut. Hadde også vært kult med en ordentlig kjørestol. Sparco, Momo eller lignende. Neon lys som lyser ned over dekket foran, Noe likt som vinduspylere som man finner på rånerbiler. Hadde vært veldig stilig. Klistremerker er også noe du burde tenke på. Gå over med sparkel på de stedene båten er skadet. Lykke til. Kom med bilder etterhvert da Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 "Neon lys som lyser ned over dekket foran, Noe likt som vinduspylere som man finner på rånerbiler" Neon lys i båt er kult Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg ville også anbefale noen decaler og jeg ville bytta den winrace skrifta, den virker ikke så veldig "racing" aktig. Winrace er en av de kjappeste båtene som finnes viss du monterer 15 hk.. latterlig det du sier der! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg ville også anbefale noen decaler og jeg ville bytta den winrace skrifta, den virker ikke så veldig "racing" aktig. Winrace er en av de kjappeste båtene som finnes viss du monterer 15 hk.. latterlig det du sier der! Ser ut som han mente skriften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå