ChazyChaz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg leverte for ca en uke siden inn min k700, fordi at jeg fra dag 1 hatt endel problemer med den. I dag ringte elkjøp og sa at telefonen hadde fuktskader, og kan ikke repareres. Jeg sa jeg hadde Netcom totalforsikring, og lurte på om jeg fikk ny telefon. De sa at jeg selv måtte ringe å snakke med Netcom om dette. Det jeg lurer på.. Er hva faen jeg skal si til Netcom? Jeg SKAL ha ny telefon, for jeg vet at problemene på telefonen ikke skyldes fukt, for problemene har jeg hatt siden første gang jeg skrudde på telefonen. Men jeg tror ikke forsikringen dekker fukt igrunn, så hva skal jeg si til dem?? Hvis noen vet noe om dette så ber jeg dere, vær så snill å hjelp meg!! Veldig surt hvis jeg ikke får en ny telefon, den er dyr :( Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Si til de akkurat det samme du skrev her..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå