Tha_Zaynt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Etter mye om og men fikk jeg med stor hjelp fra bl.a PoleCat lagt ut en html-verson av fisken min. Selv om siden stort sett er ferdigkodet er jeg fortsatt åpen for forandringer så bare slakt ivei... Link Lenke til kommentar
magh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dette oser absentvoid.com. Hvorfor gidder du? Mitt råd: Kast dette og lag noe fra ditt eget hode, i stedet for en slik nesten-ripoff. Ripoff, mener jeg. Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Dette oser absentvoid.com. Hvorfor gidder du? Mitt råd: Kast dette og lag noe fra ditt eget hode, i stedet for en slik nesten-ripoff. Ripoff, mener jeg. tæææh.. han runker nok til absentvoid om natta ja, men de er ikke like nok til å snakke ripoff. uansett 2 kjipe sider. klem Endret 28. september 2004 av loff209 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Neh, må vel være lov til å lage en side oransje uten at det blir kalt ripoff. Siden var kul den. Litt standard med den funker. Gidder ikke å kommentere den så veldig nå. Lenke til kommentar
magh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Studer også teksten nederst. absentvoid: Validates XHTML 1.0 Transitional and CSS2 zaynt.shyper.com: Validates XHTML 1.0 strict and CSS2 Tilnærmet samme skrift. Endret 28. september 2004 av magh Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jaok, jeg skjønner deg. Selfølgelig kan ikke The_Zaynt validiere siden sin i XHTML og CSS2 siden Arve gjorde det. Det blir jo bare dumt! Og tilogmed i gråskrift! Nei, fy faen! Endret 28. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Herre, det der er da ikke noen rip-off, selv om den har oransje, avrunda borders og hvitt inholdsfelt. Enig med Skomaker i at ting blir veldig standard. Ellers synes jeg du burde droppe de avrundede kantene på de to ytterse menyvalgene. Det så rart og malplassert ut. Mer er det vel ikke å kommentere, bortsett fra tett innholdsformatering? Lenke til kommentar
magh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så du synes ikke de to sidene likner? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så du synes ikke de to sidene likner? Nei. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Dette oser absentvoid.com. Hvorfor gidder du? Mitt råd: Kast dette og lag noe fra ditt eget hode, i stedet for en slik nesten-ripoff. Ripoff, mener jeg. tæææh.. han runker nok til absentvoid om natta ja, men de er ikke like nok til å snakke ripoff. uansett 2 kjipe sider. klem ehhh...ikke særlig konstruktivt, men ok det er jo tross alt ytringsfrihet i dette landet... Endret 28. september 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 tipper han har sett på den mens han laget den. men jeg vil ikke si den lignet så veldig. DETTE derimot er RIPOFF. (noe så voldsomt også) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) DETTE derimot er RIPOFF. (noe så voldsomt også) Sagt fra til Polert? Hvem rippa den? Argh, det var dette med å holde seg til topic, ja. Edit: laga? Nei. Rippa? Ja. Endret 28. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Mente ikke å lage en ripoff, og nei jeg kikket faktisk ikke på den mens jeg laga den. Får høre hva arve sier. Hvis han mener den er for lik sin egen, forkaster jeg den. Endret 28. september 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sagt fra til Polert? Hvem rippa den? nei har ikke det. kan sende en pm nå.. aner ikke hvem som rippa den. fikk den på msn for noen minutter siden.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vil ikke kalle den en rippoff. Det er sikkert mange i verden som har brukt runde kanter, oransj ramme og grå skrift. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 DETTE derimot er RIPOFF. (noe så voldsomt også) Blir aldri kvitt disse drittungene jeg. Har du noe info om dem, som du kan sende meg? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Wow! bildene på den cs siden var jo akkurat de samme som på den cs-siden i portføljen til polecat . Kan du ikke anmelde dem eller noe sånn? Har jo skjedd deg ganske mange ganger. Vet at jeg også halveis rippa den forrussen'04 siden din, men det var lenge siden og før jeg var klar over at det var så galt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) fjerna Endret 28. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå