knutby Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noe som har blitt rammet av flykaoset? Kan fortelle min historie: Alt gikk som planlagt, skulle fly fra Fülsbutt(staving?) i Hamburg 10:30 Mandag. Etter en halv time i lufta får vi beskjed om at det er streik og at vi må snu Ble booket om til et nytt fly til Oslo kl 18:50, men det gikk seff ikke. I mellomtiden brukte jeg 300kr til mobilbruk for å finne ut hva som skjedde. rundt kl 20 kom jeg meg på et fly til København Der var det heller ikke bedre så etter litt om og menn fikk vi gratis buss til Oslo. Brukte totalt 24 timer fra Hamburg - Hamar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ja, nå går det fort å reise er litt teit synes jeg, men når noen streiker er det alltid oss det går utover! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noe som har blitt rammet av flykaoset? Kan fortelle min historie: Alt gikk som planlagt, skulle fly fra Fülsbutt(staving?) i Hamburg 10:30 Mandag. Etter en halv time i lufta får vi beskjed om at det er streik og at vi må snu Ble booket om til et nytt fly til Oslo kl 18:50, men det gikk seff ikke. I mellomtiden brukte jeg 300kr til mobilbruk for å finne ut hva som skjedde. rundt kl 20 kom jeg meg på et fly til København Der var det heller ikke bedre så etter litt om og menn fikk vi gratis buss til Oslo. Brukte totalt 24 timer fra Hamburg - Hamar! Fuhlsbüttel regner jeg med? Kommer fra Hamburg jeg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Fuhlsbüttel regner jeg med? Kommer fra Hamburg jeg St. Julian :!: Endret 29. september 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hva er det egentlig som foregår på Gardemoen?? Har ikke fått med meg mer enn at det går veldig få fly... Endret 29. september 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Les VG eller framsia på hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå