LOZER Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kan man kjøpe små lysrører i butikken, ? Tenker på og fargelegge de blåe med tusj Visst noen selger så små lysrør ? Du får dem sikkert små, men det er temmelig ukurant med "vanlige" lysrør. Strøm som biter deg i fngern og tar stor plass. Hvis du får tak i noe "disko lys" elns kan det sikkert moddes, men jeg tror jeg villle fåretrukket kalde katoder! Enkelt og greit... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 siden alle foreslår cidnuer dsåskal jeg ikke komme med det. men hav med å lakke fo erksempel kassa sort og den dærre grewia fporan sølv eller no Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 siden alle foreslår cidnuer dsåskal jeg ikke komme med det.men hav med å lakke fo erksempel kassa sort og den dærre grewia fporan sølv eller no Tror jeg snakker for de fleste her på forumet når jeg sier:HÆ? Ellers er vel slike innlegg et godt argument for hvorfor man ikke bor poste under påvirkning av stimulerende middeler... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Kom ann da! Er det ikke noen som har forslag til noe ? Lenke til kommentar
runela Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ta og kjøp deg et window kit og kanskje lakere det... men det er ikke altid det blir så fint etter mann har lakert da.... Men husk bruk tid og gjør ting fint... Kan jo kjøpe noe tæffe lys og noen tøffe vifter og griller og viftestyring som ser litt tøff ut. My som kan gjøres Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 siden alle foreslår cidnuer dsåskal jeg ikke komme med det.men hav med å lakke fo erksempel kassa sort og den dærre grewia fporan sølv eller no Siden alle foreslår sidevindu(er) så skal jeg ikke komme med det, men hva med f.eks. lakke kassa sort og fronten sølv eller.no Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Det er jo det jeg har gjordt med kassa til nå... Leste du posten eller ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 siden alle foreslår cidnuer dsåskal jeg ikke komme med det.men hav med å lakke fo erksempel kassa sort og den dærre grewia fporan sølv eller no Siden alle foreslår sidevindu(er) så skal jeg ikke komme med det, men hva med f.eks. lakke kassa sort og fronten sølv eller.no takk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ei diiiiger slegge er til å anbefale i mange Aopen tilfeller Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 siden alle foreslår cidnuer dsåskal jeg ikke komme med det.men hav med å lakke fo erksempel kassa sort og den dærre grewia fporan sølv eller no :!: forståelse på høyt nivå Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Ei diiiiger slegge er til å anbefale i mange Aopen tilfeller Tenkt deg litt om ? Det har stått flere ganger i posten om at ikke er at jeg skal kjøpe et nytt kabinett og jeg skal ikke kaste det ut vinduet eller slå det ihjel! Så tenk, va er vits ved og poste når du ikke har noe forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå