pcgutten Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei! Jeg sitter med et aopen kabinett som jeg lurer på hva jeg kan gjøre med det for at det skal bli litt kulere? Trenger hjelp til case mod! Pcgutten Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ta og hiv det i bakken , da ser det etterhvert mye bedre ut :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hm...du kan jo f.eks: - ha et vindu på den ene siden - stappe noen katoder inni der - lakke det i en kul farge altså.. bare fantasien som setter grenser her! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hmm... Hva med lakkere alt svart utenom cd romer disketter og den bkåe stripa? Og lakkere den blåe stripa sølv? Og kanskje en liten logo, se hvor jeg mener på bildet : Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 har spurt om dette allerede, har akkurat samme kabinettet, http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=278726&hl= Kan sikkert legge ut bilder hvis du vil, har nettopp moddet det ferdig til oslolan , ferdig i kveld tipper jeg. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 har spurt om dette allerede, har akkurat samme kabinettet, http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=278726&hl= Kan sikkert legge ut bilder hvis du vil, har nettopp moddet det ferdig til oslolan , ferdig i kveld tipper jeg. Bare legg ut bilder, så får jeg kanskje noen idèer Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hei! Jeg sitter med et aopen kabinett som jeg lurer på hva jeg kan gjøre med det for at det skal bli litt kulere? Trenger hjelp til case mod! Pcgutten lakke det i kølsvart metallic og sølv metallic, fikse et vidu i sidedøra med et litt ''gøy'' motiv.......... hitman logo vet du http://w7re.forgiven5.com/filez/hitman_logo.gif ++++++++ kalde katoder......... BLÅ mente jeg :yes: lykke til Endret 28. september 2004 av slipknot_fan Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ut vinduet!!! www.microplex.no OG KJØP ETT CHIEFTECH!!!!! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Du kan gjøre noe lignene på det som jeg gjorde med mitt. Og så kan du lage fanduct framme der AOpen casebadgen står. Mitt er et HX-45, men det er vel bare fronten og sidedørene som ikke er like? Endret 2. oktober 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ut vinduet!!! www.microplex.no OG KJØP ETT CHIEFTECH!!!!! ikke helt det han spør etter vel? kan pusse det ned med våtslipepapir, lage plass til plexi i siden og vifteplass ut bak.. har gjort alt det der, og ja.. ser bedre ut! kan desverre ikke ta noen bilder, da saken er solgt.. (500 spenn fikk jeg for det.. ) Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 For guds skyld ikke kjøp chieftec... når du har gått lei av det er det helt umulig å modde det :| og man blir lei etter 1 uke TRO MEG :< Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 For guds skyld ikke kjøp chieftec... når du har gått lei av det er det helt umulig å modde det :| og man blir lei etter 1 uke TRO MEG :< helt umulig å modde Chieftec? hva har du røyka? Chieftec er vel det kabinettmerket som flest har satt dremelen i da.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ut vinduet!!! www.microplex.no OG KJØP ETT CHIEFTECH!!!!! han skal jo ikke kjøpe nytt og dessuten har alle chieftec Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Okei, jeg har lakkert ferdig og fått en finish: Hva syns dere? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 http://frodo.hiof.no/~deetee/files/films/gfmod.wmv Ellers kan du feste på rosa pels på alle enhetene og noen røde lys? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 rosa pels er kult... ellers kan jeg si at jeg har storebrorer til kabisset ditt: jeg lakka ramma gull, fronten blodrød og resten mica pearl blå (bilfarge) det ble nice som faen.. 2*120mm vifte hull i sidedøra og en i front som jeg mekka litt på med glassfiberplast.. bare fantasien setter grenser.. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 du kan jo foreksempel; opne et vindu, løfte opp pc'en, og kaste den ut av vinduet hehe... nei da.. det ble rått med svart lakk Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Planlegger og kjøpe ny lakk og ta et til strøk.. Vindu har jeg egentlig ikke lyst til og prøve meg på! Er ikke god med dremel'n/vinkelsliperen. Lenke til kommentar
Stajlme Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvor får man kjøpt slik rosa pels? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Kan man kjøpe små lysrører i butikken, ? Tenker på og fargelegge de blåe med tusj Visst noen selger så små lysrør ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå