Thomaszz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) kan jeg kjøpe hvilken som helst PSU? at den passer til mitt hovedkort, kabinett og prosessor osv (jeg tenker ikke på anntal watt) Endret 28. september 2004 av Thomaszz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjøper du ATX kan du bruke den. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ATX går stort sett greit , at jeg sier stort sett er fordi jeg ser enkelte produsenter er begynt å lage noen som er dypere en det som er atx standard . Ved kjøp av en slik må en forvisse seg om at det er dybde nok i kabinettet . Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Også viktig å unngå spesiellt q-tec, og generellt veldig billige psu'er. Lønner seg å legge litt kroner i det så man får en tålig bra en. Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Takker for gode svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke ATX (ATX som formfaktor ja) men teknisk spesifikasjon skal være ATX12v 1.x/2.x standard på PSUen. ( ATX12v 2.x innfører 24pin hk tilkopling men leveres med overgang til 20pin) http://www.formfactors.org/developer\...X12V_PS_1_1.pdf Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Dette er mitt hovedkort og dette er mitt kabinett. passer denne PSUen da?? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan velger man PSU? Kommer an på hvilket behov man har. Hvis man har noe spesielt, som meg f.eks, leter du rundt på hw.no forum og 300 tester på forskjellige sider før du nesten klarer å bestemme deg. Og så blir du usikker igjen. Den Tagan 480W du tenker på, har jeg også vurdert. Tror det er en kjempegod PSU. På Aopen-siden du linker til, står det at kabinettet ditt støtter m-atx/atx, så jeg regner med at Tagan går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå