EJN Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Om jeg går, skal jeg gå i en knalltøff heldekkende kyllingmaske som tilhører moren min. Aner ikke hvorfor hun har den, men den er evig barsk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvorfor feirer vi haloween i norge? amerikansk dritt Nesten. Romersk/keltisk "dritt" fra 2500 år siden. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) hvorfor feirer vi haloween i norge? amerikansk dritt Nesten. Romersk/keltisk "dritt" fra 2500 år siden. ok.. EDIT: Så folk gjikk å tigga om godteri for 2500 år siden..? Endret 28. september 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dagens ungdom altså.. http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...ine%3Ahalloween Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hvis noen kommer på døren min og spør etter snop så skal de få den i trynet.. Greit nok at folk har halloweenparty, men trick and treat'ing blir for dumt. Griske unger. Kjøp deres eget snop! Jeg er faktisk enig med darkness denne gangen! btw, ungene burde heller holde på tradisjonen med å gå julebukk,det er bedre! Endret 28. september 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ole: Ja takk, begge deler. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Alver uten vinger, slik de er i Ringenes Herre For no tøys. Disney-alver er mye tøffere. Legolas-kloner løpende i gatene minner meg alt for mye om 'Robin Hood : Men in Tights'. Men in Tights er jo vittig ! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I fjor hang jeg en slem lapp på døra, og gadd ikke å åpne. Endte med at det var egg på døra dagen etter. ((( Drittunger. De burde spille CS istedet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gjør som meg og ett par av vennene mine; Gå etter hverandre med ett oransje laken over dere og vær mark. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 maska til ei i slipknot, eller smink deg som en i dimmu borgir Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hvorfor feirer vi haloween i norge? amerikansk dritt Nesten. Romersk/keltisk "dritt" fra 2500 år siden. ok.. EDIT: Så folk gjikk å tigga om godteri for 2500 år siden..? Nei det var ein feiring, og det er det nå og for noen. Halloween går ikke berre ut på og tigge etter godteri, det er ei slags feiring, husker ikke hva di feirer det for. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 *ekko* http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...ine%3Ahalloween Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kjør no på noe tung satanistisk musikk hvis du først skal spille musikk. Joda, skal nok ha Satyricon - Hvite Krists Død på også! Gjorde det i fjor, skremte små unger og foreldrene deres! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Pssj, Halloween feirer man jo ikke i Norge. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Pssj, Halloween feirer man jo ikke i Norge. Det sa de om Valentine's Day, nå er det jo mange som finner på noe spesiellt med sin kjære den 14 februar.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ut med Haloween! Inn med JULEBOKK! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Ut med Haloween! Inn med JULEBOKK! Orker iallefall ikke gå det, det er sikkert ingen som vil høre på den stygge stemmen min uannsett.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 http://www.art-of-dark.de/de/shop/eshowdb....&bereich=gothic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå