Gå til innhold

Hva kan man ha på seg på Halloween?

-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Halloween nermer seg (sakte), og jeg har begynt å lure på hva jeg skal ha på meg... Har tenkt på maske, men det er liksom ikke det morsomte... I fjor hadde jeg på meg sånne stygge tenner var helt hvit i annsiktet og hadde på meg en sånn stygg svart greie, det var ikke så bra akkurat i forhold til de andre jeg gikk sammen med synes jeg... Noen gode (eller litt gode) forslag til hva man kan ha på seg på Halloween?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidd å gå Haloween sier bare jeg. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg velger likevel å si at å gå Haloween er for små drittunger.

Men hvis du må, så kjøp deg en billig skrik-maske. Ikke vits å stresse etter å finne noe ingen andre har, bare slit. Gå til nærmeste leketøybutikk og bruk 50 kr ;):thumbup:

Er jo noen som er så "heldige" at de slipper å kle seg ut også da. Kanskje bra verdi på Haloween, men ikke de andre 364 dagene i året :p

Lenke til kommentar
Det er ikke helt sikkert at jeg skal gå Haloween da, men hvis jeg skal så må jeg ha noe liksom, det kan godt hende at jeg bare tar en skrik maske eller noe.

Det er mye annet man kan gjøre også da; rulle godteriet i chilli så gi det til alle som kommer! :D:p

Den hørtes mer fornuftig ut :thumbup:

Tror jeg satser på det hvis jeg noen gang skal innblande meg i Haloween :yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor gidde halloween i det hele tatt? Det er en ikke-tilstedeværende-tradisjon i Norge, her har man jule-/nyttårsbukk. En dag i året får da holde. Og hva gjør dere med folk som ikke regner med at det skal komme folk og tigge snop, er det da snakk om å kaste egg på vinduene deres fordi de ikke regner med at folk "leker" halloween?

Lenke til kommentar
Hvis noen kommer på døren min og spør etter snop så skal de få den i trynet.. Greit nok at folk har halloweenparty, men trick and treat'ing blir for dumt. Griske unger. Kjøp deres eget snop!

Og det sier du fordi du ikke skal feire halloween selv?

Anyway - hvorfor skal alle kle seg ut som skumlinger på halloween, det handler jo ikke om skumlinger.

Jeg ville vært en alv. Alver er kule. Med vinger, selvsagt.

Lenke til kommentar
Hvis noen kommer på døren min og spør etter snop så skal de få den i trynet.. Greit nok at folk har halloweenparty, men trick and treat'ing blir for dumt. Griske unger. Kjøp deres eget snop!

Og det sier du fordi du ikke skal feire halloween selv?

Anyway - hvorfor skal alle kle seg ut som skumlinger på halloween, det handler jo ikke om skumlinger.

Jeg ville vært en alv. Alver er kule. Med vinger, selvsagt.

Alver uten vinger, slik de er i Ringenes Herre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...