Selvbyggern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har mottat i dag to coolink kabinett vifter der det følgte med en eget "jul" som du kan justere hastigheten. Den ene viften fungerer helt greit, den kan både stilles opp og ned hastigheten, men den andre går bare med en gang på full hastighet. Jeg har prøvd å bytte justeringbryter, så det er ikke noe gale med justeringsbryteren. Hva er gale da? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du har antakeligvis koblet på viften feil. Kan du beskrive hvordan du har kobler viftene? Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Men den samme opp koblingen til viften som fungerte, prøvde jeg også på den som ikke fungerte, likevel fungerte den ikke, er det noe gale med viften? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm. Har du link til viften de snakker om? Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOVS1]Linken[/url] Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du har koblet til riktig molex? Det er to på det adapteret der. Den med ekstra ledninger stikkende inni er den du skal koble til psu'en. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ja jeg det har jeg, så har jeg kjøpt en identisk vifte til til en kamerat av meg, den brukte jeg på akkurat samme strøm utak ( dette er på min pc'e jeg har pøvd alle 3 viftene.) og satte den lille dingsen på samme stedet på hovedkortet, denne viften fungerte helt fint. Jeg har nå tenkt å sende en mail til microplex for å få refundert varen, det må være noe defekt med viften... Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ja jeg det har jeg, så har jeg kjøpt en identisk vifte til til en kamerat av meg, den brukte jeg på akkurat samme strøm utak ( dette er på min pc'e jeg har pøvd alle 3 viftene.) og satte den lille dingsen på samme stedet på hovedkortet, denne viften fungerte helt fint. Jeg har nå tenkt å sende en mail til microplex for å få refundert varen, det må være noe defekt med viften... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå