Gå til innhold

Får ikke justert hastigheten på kabinettvifte min!

Selvbyggern

Anbefalte innlegg

Jeg har mottat i dag to coolink kabinett vifter der det følgte med en eget "jul" som du kan justere hastigheten. Den ene viften fungerer helt greit, den kan både stilles opp og ned hastigheten, men den andre går bare med en gang på full hastighet.

Jeg har prøvd å bytte justeringbryter, så det er ikke noe gale med justeringsbryteren. Hva er gale da? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg det har jeg, så har jeg kjøpt en identisk vifte til til en kamerat av meg, den brukte jeg på akkurat samme strøm utak ( dette er på min pc'e jeg har pøvd alle 3 viftene.) og satte den lille dingsen på samme stedet på hovedkortet, denne viften fungerte helt fint.

Jeg har nå tenkt å sende en mail til microplex for å få refundert varen, det må være noe defekt med viften...

Lenke til kommentar

Ja jeg det har jeg, så har jeg kjøpt en identisk vifte til til en kamerat av meg, den brukte jeg på akkurat samme strøm utak ( dette er på min pc'e jeg har pøvd alle 3 viftene.) og satte den lille dingsen på samme stedet på hovedkortet, denne viften fungerte helt fint.

Jeg har nå tenkt å sende en mail til microplex for å få refundert varen, det må være noe defekt med viften...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...