nilsjohanole Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei!Har akkurat byttet hovedkort til Abit NF7-S2 (Altså Socket A system). Da jeg får en irriterende feil. Jeg prøver å spille spill (hvilket som helst) med bra grafikk så bare skrur pcen seg av. Og den vil ikke starte igjen hvis ikke jeg drar ut strømmen. Har sjekka temperaturer på CPU, Skjermkort og RAM, men ingen er noe spessielt varme. Har dere noen ideer? Systemet mitt er følgende: Abit NF7-S2 Motherboard AMD BARTON 2500+ @ 1833 Ghz (Klokket ned igjen får å se om det var det) AseTek Waterchill CPU Asus GeForce FX 5900GE 128mb (256-bit RAM) 512mb 400Mhz DDR Ram Harddisker er vel irrelevant her. EDIT: Og ja jeg har lagt inn SP1, DirectX 9.0b og De siste Nvidia driverne (tilogmed prøvd de nyeste Omega driverne). Takker for alle svar på forhånd. Mvh. Marius Paalsrud Hvis det er memoryfeil får du feilen på samme adresse® hver gang. Høres ut som du har timing-problemer, sett "feige" timings på memory. Kan også ha med hvor hardt Northbridge driver memory. Eller har du for veik strømforsyning???? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvis pc'n lager en irriterende sirenelyd kan de hjelpe å snu cpukjølern (cpukjølern?:S ) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Men nå fikk jeg mitt til å funke. La inn de nyeste Chipsett driverne fra Nvidia. For dere som fortsetter med teorier :!: Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du husket å plugge i begge strømkontaktene til hovedkortet? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå