merl1n Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Heisann! Fattern har fått en 5140 fra jobben. Så han spurta inn på komplett for å bestille en ir mottaker til PCèn og lastet ned nokia pc-suite. Problemet er at vi ikke får kontakt med pcèn? Har aktivert ir på telefonen og gjort forsøk på å koble til pcèn innen 2 min. Det er ikke noe galt med pcèn eller mottakeren. Det fungerer med min telefon :/ Noen som har forslag ? Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heisann! Fattern har fått en 5140 fra jobben. Så han spurta inn på komplett for å bestille en ir mottaker til PCèn og lastet ned nokia pc-suite. Problemet er at vi ikke får kontakt med pcèn? Har aktivert ir på telefonen og gjort forsøk på å koble til pcèn innen 2 min. Det er ikke noe galt med pcèn eller mottakeren. Det fungerer med min telefon :/ Noen som har forslag ? Tror at PC suite 6.41 støtter ikke Nokia 5140 via IR. Kansje neste version av programmet kommer til å gjør det. Bruk kabel istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå