jorgis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skjer ikkje hos meg Har faktisk aldri noken sinne opplevd det der blinkeproblemet sjøl Kanskje fordi du ikke bruker IE? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ePsiLON47 hadde en veldig grei måte å fremprovosere det på, men nå husker jeg ikke helt. Var noe med "Sjekk etter ny versjon av siden hver gang" under instillinger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skjer ikkje hos meg Har faktisk aldri noken sinne opplevd det der blinkeproblemet sjøl Kanskje fordi du ikke bruker IE? Uansett browser brukt. Fikk jo for eksempel en del kommentarer på mi eiga side pga dette problemet, har aldri opplevd blinking der med verken opera eller IE, og har cleara cache hundre ganger,såååå... kanskje PCen min er for god Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den blinker fremdeles som et udyr i Firefox 1.0. Har alltid vært sånn. Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg la merke til blinkinga nå ja, ble svart et lite sekund... Vil ikke denne fikse problemet? http://wellstyled.com/css-nopreload-rollovers.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå