Skurupu Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg skulle gjerne ha gått inn å sett litt på instillinger osv på routeren min. Men hvordan gjøre jeg det? Jeg har en SMC7008ABR. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Start Internett Explorer eller lingnende feks Opera , skriv i adressefeltet 192.168.1.0 . Hvis du ikke får opp påloggingen av rutern da , klikker du på start , kjør , skriver CMD . Så skriver du ipconfig og trykker enter . Adressen som ligner mest på den jeg oppgav er den riktige . Husker ikke i farten hva SMC bruker som standard brukernavn og passord , på Asus er det admin+admin . Det er sikkert noen her på forumet som husker brukernavn og passordet til SMC . Lykke til . Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Gå til adressen 192.168.2.1. SMC bruker ikke default passord så la denne stå åpen. Skal funke da. Gjorde det hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Endel av smc sine rutere har "smcadmin" som default passord. Default passord finner du i manualen til din ruter. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Flyttes til nettverk og internett Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Greit jeg fant ut av det. Men hvordan åpner jeg nye porter? Jeg fant hvor jeg skulle gjøre det og det er en bare der jeg skriver inn portene jeg skal åpne, men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig. Jeg tenker spesielt på dette bildet her: http://azureus.sourceforge.net/img/wiki/PortForwarding.gif Har noe med "correctly forward to YOUR pc". Hva menes egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå