Atpn Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Altså, problemet er som følger. Jeg har et POV NVTV-kort og lyden i Forceware er så lav at jeg må sette lyden såpass opp at alle andre lyder blir ekstreme. Noen mulighet til å øke lyden i Forceware? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Flere av oss, men ikke alle har dette problemet. Jeg har tatt det opp i en tråd før. Noen mente at det fantes en slider for nvtv-volum ett eller annet sted, jeg kan i hvert fall ikke finne den. En mulighet er å bruke line-out'en på kortet og koble i line-in på lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Flere av oss, men ikke alle har dette problemet. Jeg har tatt det opp i en tråd før.Noen mente at det fantes en slider for nvtv-volum ett eller annet sted, jeg kan i hvert fall ikke finne den. En mulighet er å bruke line-out'en på kortet og koble i line-in på lydkortet ditt. Okey. Er ikke bare å endre en eller annen registerverdi da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå