Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 det er gøy å kunne, imponere jentene Nei.. slutt a.. paa den maaten imponerer du ihvertfall ikke jentene. Garantert sikker? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvis jeg kunne slått av dataen ved siden av ved hjelp av min ville jeg nom sagt det Ville ikke du Jeg ville ikke slått av pcen ved siden av uansett. Og når du sitter ved siden av den, hvorfor skal du bruke nettverket? Strømledninga er fortsatt enklest, og du ville jo sagt det uansett. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) JA Tviler paa at saa mange jenter blir saa veldig imponert av alle de kjipe kommandoene du kan i cmd Til det som er skrevet tidligere: Blir det da net send * <det du vil skrive> eller net send <det du vil skrive>* i cmd.. Er det med eller uten mellomrom ved siden av *? Fungerer slike kommandoer alltid? For det er jo sikkert bare den ene kommandoen som fungerer. Har liksom ikke lyst til aa teste det paa dette nettverket jeg sitter paa naa. Av flere aarsaker Endret 28. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvis du bare skriver shutdown i cmd får du liste, der står det hvorda remote en shutdown Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvis du bare skriver shutdown i cmd får du liste, der står det hvorda remote en shutdown Hmmm, Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hvis du bare skriver shutdown i cmd får du liste, der står det hvorda remote en shutdown takk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vet noen om flere commands, synes bare det er gøy å leke meg, trenger ikke være noe sånt som å shuttedown andre mskiner. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 hehe men det går ikke og slå av maskinen i et nettverk ved hjelp av kommandoen da , men kan man sende ut en net send kommando hver time feks ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 det er gøy å kunne, imponere jentene Nei.. slutt a.. paa den maaten imponerer du ihvertfall ikke jentene. Garantert sikker? Jeg er jente, og jeg er ganske sikker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 rexec .... Hva gjør deen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 rexec .... ja, jeg føler meg ikke heelt trygg på den Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) kjør skriv cmd så tar du net send * <det du vil skrive> jeg vett om en annen net send commando! mn er ikke sikker om jeg husker den helt i hode! den er noe sånn som dette!: :loop net send * <melding> GOTO:loop da vil du sende evig me meldinger til alle maskiner i nettverke helt til du går ut av CMD! (kan hver det er litt feil på COMMANDOEN!) PS! du må skrive commandoen i et tekst dokumment!!!!å lagre filen som en .bat fil! Endret 29. september 2004 av IceHunter Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 http://www.home.no/simisak/morsom.bat der er filen Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som vet hvordan at man aktivere shutdown ? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som vet hvordan at man aktivere shutdown ? Hvis du ikke har funnet det ut enda så har du ikke interesse av å vite det. PS. Du må ha administrator rettigheter på den maskinen du vil shutdowne, altså du skal ikke kunne gjøre det på andre sine pc'er på skolen. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som vet hvordan at man aktivere shutdown ? Hvis du ikke har funnet det ut enda så har du ikke interesse av å vite det. PS. Du må ha administrator rettigheter på den maskinen du vil shutdowne, altså du skal ikke kunne gjøre det på andre sine pc'er på skolen. tenkte jeg skulle gjøre det på brødrene mine da de er borte fra dataen nå så hva kan man gjøre for og aktivere det slik at jeg kan slå av dataen dems ? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Dette er jo en "how to make ZERO friends" tråd. net send rockmann Slutt med tullet... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Dette er jo en "how to make ZERO friends" tråd. net send rockmann Slutt med tullet... jaja Jeg vil bare prøve en ting og det er og slå av maskinen til broren min skjønner dere og hva er det man må aktivere på hans data for at det skal være mulig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå