kazzoo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg lurer på om noen vet hvordan man kan skru av touchpaden når den trådløse musen er i? Jeg har en G556 og har en Logitech Cordless Click! Plus mus, har funnet en måte for å skru av touchpaden permanent, men jeg vil bare ha den av når jeg har den trådløse muse i USB porten. Har installert softwaren som fulgte med den trådløse musen. Noen som har noen ide? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 På 1557 får du muligheten til å Disable touchpaden etter at du legg inn driverane for denne. Er inne på egenskaper for mus. Veit ikkje om nokon anna måte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg veit at på Dell maskiner så kan man stille akkurat det i BIOS, dog bare for PS/2 mus, det funka ikke for USB mus... mulig G556 har en bedre løsning på akkurat det.. en annen mulighet er å evt. installere touchpad drivere og manuellt koble ut touchpad via disse hver gang du bruker ekstern mus... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du kan nok som det nevnes her deaktivere det i BIOS. Jeg kan ivertfall det på min Fujistu Siemens M7400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå