Stian_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nå er det noen korrupte filer som kommer opp. rebooter jeg PC'n så får jeg blue screen. da må jeg inn i recovery mode på winXP cd'n og så skrive inn chkdsk for å fikse den. hva kan jeg gjøre? dette skjer ca. 1-2 uker etter jeg har formatert PC'n. skjedd før også men da formaterte jeg. noen andre som har opplevd samme feil? Jeg kan heller ikke kjøre windows update for å oppgradere til sp2. trenger hjelp! Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kan tyde på at du har ødelagte sectorer på hardisken din. prøv å unalocate disse å settt dem over på en partisjon som du ikke bruker.formater å installer inn på nytt så tror jeg nok at det skal hjelpe deg =) Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har akkuratt samma problemet. bare i tilleg så glemer pcn min vilke filsystem den har... kan noen forklare hvordan dette "sektor" problemet oppstår osv?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå