Gå til innhold

Kjøpte nytt skjermkort, får ikke bilde på monitor

Heyafro

Anbefalte innlegg

aken er: jeg kjøpte meg et nytt skjermkort ( Sapphire Radeon 9800 Pro ) og når har satt det inn etc får jeg ikke fram noe bildet på skjermen. Eller rettelse 2 av 100 ganger eller noe lignende så fikk jeg bildet, men da fikk jeg error på at keyboad ikke var i, selv om det står i. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere.

Jeg har 360 W strømforsyning, men så den ene vifta så ut som den gikk dårlig, så kan det være noe idet?

TRENGER SVAR!

#Edit av moderator - Endret emnefeltet#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, denne tråden kommer sikkert til å bli stengt...ser DS er inne og ser.(EDIT; det ble den altså ikke :dontgetit: )

Men nok om det, det er muligens for svak psu, så hvis du kan(eller hadde) gitt oss lit mer info(f.eks. cpu, psu merke..), så hadde det vært enklere for oss som leser.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Hehe, denne tråden kommer sikkert til å bli stengt...ser DS er inne og ser.

Men nok om det,  det  er muligens  for svak psu, så hvis du kan(eller hadde) gitt oss lit mer info(f.eks. cpu, psu merke..), så hadde det vært enklere for oss som leser.

Specc P4 2.4 GHz

Abit SD7-533

512 DDR PC3200

PSU? :p

Virker som bakvifta mi går sykt sent i forhold til før, kan dette ha noe med strømforsyningen å gjøre?

ASSO for de som ikke forstod det, så får jeg ikke bildet når jeg starter opp osv, mente ikke i WIN

Accelerated Graphic Port connector support AGP 2X (3,3V) and 4x (1,5V) mode (sideband) device. Vet ikke om det er feilen, men kan det gjøre at skjermkortet ikke funker optimalisert( vis det hadde funket idet hele tatt )

Endret av Heyafro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...