[CCM]g|nseng Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Noen som vet om det går an å kjøpe til RAM til et skjermkort for å bedre ytelsen? Hvis noen har noen andre tips for å bedre ytelsen, kom med dem! Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 om en stund vil det bli lansert hk med integrerte skjermkort. disse vil komme med egen ram-slotter. om du kan dytte inn ddr el sdr er jeg ikke sikker på. men dagens skjermkort kan man ikke installere mer ram på. du kan prøve å overklokke kortet ditt. om du ser til høyre på skjermbildet ditt, så vil du se noe som heter "partnere" -> http://www.overklokking.no peis litt rundt der. artiklene er bra skrevet med bilder og greier :smile: har selv ikke testet at det i artikkelen stemmer (har ikke hatt behovet) [ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-05-13 13:34 ] Lenke til kommentar
president Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Det er vel ingen skjermkort for forbrukermarkedet i dag det går med (såvidt jeg vet). For noen år tilbake husker jeg imidlertid at det gikk an å kjøpe mere RAM til noen Matrox-kort. Men for å svare på spørsmålet ditt, er det overklokking som kan hjelpe deg (Ved siden av siste/raskeste drivere). Lenke til kommentar
Zaroth Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 >Noen som vet om det går an å kjøpe til RAM til et >skjermkort for å bedre ytelsen? Mener å huske at dette gikk an på eldre(ISA) skjermkort??!! Er vel sikkert teknisk mulig i dag også men det finnes vel ikke noen skjermkort som selges med ledige ram slots så vidt jeg vet. >Hvis noen har noen andre tips for å bedre ytelsen, >kom med dem! Overklokking av ram og GPU er vel det som gjelder her! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå