sickboi Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 har nettopp kjøpt meg et logitech 4000 pro webcam, funka helt fint i hele går. men i dag har jeg fått blå skjerm 2 ganger, hvor pc restarter seg selv. hvorfor skjer dette, noen som veit? Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kan ikke hjelpe deg, men tror uansett det trengs litt mer informasjon. Har du sjekket om det finnes nyere drivere? Hvilken versjon av windows kjører du? Mulig hovedkort og prosessortype kan være av interesse. PS. Har samme kamera selv og det fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) nei...har ikke sjekka ang driverene... har win 2000 prossessor: AMD athlon xp 2600+, 1,9 gh hovedkort ASUS A7N8X virker som om pc'en bare skrur seg av når jeg ikke bruker pc'en. (har ikke noe med skjermbeskyttelsen å gjøre heller) kan være en instilling på webcam? men da er d jo litt merkelig at det fungerte fint i går.... Endret 28. september 2004 av sickboi Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hva er forresten forskjellen på: # Logitech QuickCam Pro Driver # QuickCam Pro USB Driver hvis jeg skal laste ned drivere..... Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) høres for meg ut som om "quickcam pro USB driver" er en oppdatering av usb-driveren til windows, mens den andre er driveren til selve webcam'et. edit: prøv forresten å la pc'n stå uten kameraet plugget i for å dobbeltsjekke at det er grunnen til at den krasjer Endret 28. september 2004 av spaakh Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 uff...avinstallerte hele greia..og nå får jeg ikke brukt webkameraet.... når jeg prøver å installere nå så får jeg bare opp spm om å finne filer her og der....som jeg ikke finner!!!!!! den vil jeg skal lete på cd som fulgte med, men finner ikke de filene jeg trenger hjelp...... Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 høres ikke helt bra ut. prøv følgende: koble ut kameraet, reboot, last ned de nye driverne og installere disse, så sett i kameraet. Det skulle virke. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) finner ikke nye drivere....bare ny software.... cd'en som fulgte med skulle vært bra nok den....? tror kanskje jeg har sletta en systemfil..? for den vil jeg skal finne en fil på cd'en som heter et eller annet.sys trodde pc'en hadde såpass 'iq' at den kunne finne fila uten min hjelp...... Endret 28. september 2004 av sickboi Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ja, bare husk å installere usb-driveren også. burde funke bra med driverne på cd-en, men tenkte at grunnen til at pc'n din krasjer har noe med dem å gjøre. Men prøv å sjekk om pc'n krasjer selv om du ikke har kameraet plugget i. ellers er jeg tom for ideer PS, det står på siden til logitech at du må ha directX 9.x, har du det? (start->kjør, skriv inn "dxdiag". på første siden nederst i rammen står directX versjonen pc'n din har) Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) takk for hjelpa! fikk det til å funke til slutt....(internett versjonen) Endret 28. september 2004 av sickboi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå