Zafar Iqbal Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Prøvde å spille av en divx film hjemme hos en kompis i helgen. men bilde stoppet opp hele tide med gjevne mellomrom. Sjekket noen innstillinger og fant ut at under poweroptions stod den på å slå av harddisk skjerm osv etter 20 min. satte det til never da jeg hadde direkte strøm. Men det hjalp ikke, like mye frysing av bildet. Er det noen som har opplevd dette. Forslag til innstillinger?? Det rare er at jeg hadde en laptopp tidligere som ikke hakka i det heletatt. pentium 366. Pentium III 1ghz Windows Xp Pro 20 gb harddisk 256 ram GeForce2 skjermkort Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei, tror ikke det er maskinvaren som er for dårlig. Det kan være problemer med kvaliteten på CDen. Har du prøvd å kopiere CDen til harddisken og prøvd å spille av derfra? Lenke til kommentar
ekren Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har opplevd det samme selv, men da under windows 98. Løsninger her var å bruke dma på harddisken. Jeg antar at dette er standard i xp? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei, dette er slått på som standard i XP ja. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Hei folkens beklager at jeg er litt treg med å svare. Har forsøk å spille av filmen på hjemme maskinen min, da hakka ikke filmen i det heletatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå