Gå til innhold

Merker man mye forskjell på

Anbefalte innlegg

hei jeg lurer på om man merker mye forskjell på på lyden på Logitech Z-680 og Z-2200? jeg vet at det er 5.1 og 2.1 men utenom at det er 3 høytalere mere..det er 65w mer på suben på 680 en z2200 og satelittene har mellom 5-10 w mere ca...merker man mye forskjell på dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

herregud da.. ikke bli sur fordi ingen har svart på en halvtime, gi folk tid... ikke sikkert noen som vet det har lest posten enda..

watt betyr ikke alt, tror neppe du hører spesiell forskjell på de hvis de er lik bortsett fra wattene.. men som du poengterer, det ene er 5.1 og det andre 2.1.

når jeg tenker meg om; Du merker det kanskje litt på subben, men ikke på resten skulle jeg tro.. men egentlig har jeg ikke peiling

Lenke til kommentar
takker for alle svar da..dere var til mye hjelp!  :cry:
:eek:

etter 27 minutter... :fun:

Ja, ikke sant...

Formunet fungerer ikke sånn at du har KRAV på svar. Du skal derimot være veldig fornøyd OM noen svarer deg. Husk at dette er gratis, og det er ikke ofte man får noe gratis her i livet. Personlig hadde jeg ikke giddet å hjelpe deg etter dette selv om jeg satt på svaret!

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig og si hva du mener med stor forsjel. Det er stor forsjell på og få 2 ekstra satelitter og en center. Men det er om hva du skal bruke di til. Etter mitt bruk med mye spilling og musikk og stort rom ville jeg valgt Z-680. Men det krever litt plass og kabler rundt om kring en et 2.1 anlegg. Men det er litt forsjell ja :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...